کد خبر : 1413497 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:53 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد 800 هزار دلاری تایلند را به خاطر تراکتور رد کردم

قلعه نویی: امسال به همه بدهکار شدم

سرمربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد از اتفاقات امسال تیمش می تواند یک کتاب بنویسد.

قلعه نویی: امسال به همه بدهکار شدم

به گزارش "ورزش‌سه"،  امیر قلعه نویی در پایان دیدار تراکتورسازی مقابل نفت تهران که با پیروزی تیمش همراه بود در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را درباره شرایط تیمش بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


به بازیکنان بدهکار شدم
نمی‌دانم چه بگویم. تراکتورسازی تنها تیمی بود که در آن مربیگری کردم و به بازیکنان از نظر مادی و معنوی بدهکار شدم. تنها جایی که به بازیکنان بدهکار شدم اینجا بود. نمی‌دانم چطور از بازیکنانم تشکر کنم.

 


9 ماه است خون جگر می خورم
از زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته شد از نظر روحی و روانی دچار مشکل شدیم. تیم‌های دیگر در نیم فصل خیلی قوی شدند. بعد از بسته شدن پنجره تیم ما دچار مشکل شد. اما بازیکنان ما آنقدر مرد هستند که نمی‌دانم چه بگویم. در طول ۲۰ سال مربیگری بدهکار نبودم اما امسال به بازیکنانم بدهکار هستم. ۵ بازیکن شرایط بازی نداشتند اما به خاطر پر شورها بازی کردند. ۹ ماه است که خون جگر می‌خورم و امروز می‌بینم که همه جوره به آن‌ها بدهکار هستم.

 


سوم هم نباید می شدیم
این تیم از نظر فنی نباید سوم می‌شد. تیمی که ۴۰ درصد آن مصدوم بود و نتوانست در نقل و انتقالات بازیکن بگیرد. همه چیز تمام شده بود. بازیکنان ۶۵ درصد قرارداد خود را گرفتند در حالی که فصل تمام شده است.

 


امیدوارم در فینال خوب بازی کنیم
امیدوارم  هفته آینده بازی خوبی را انجام دهیم. حداقل تا به حال سهمیه پلی آف را گرفتیم و اگر غیرت بازیکنان نبود این جایگاه را هم کسب نمی‌کردیم.

 


ذهنم درگیر است
الان به قدری ذهنم درگیر است که نمی‌توانم درباره زمین ورزشگاه صحبت کنم و نمی‌توانم درباره زمین تعیین و تکلیف کنم.

 


حرف های زیادی درباره اتفاق های اخیر دارم
اجازه دهید بازی فینال هم به پایان برسد و بعد از آن صحبت می‌کنم. حرفهای زیادی درباره اتفاق‌های اخیر دارم. می‌توانم یک کتاب بنویسم. من تاوان خیلی از بازیکنان و تیم‌ها را دادم اما امسال باور کنید بدهکار بازیکنانم هستم. اگر معرفت و مردانگی این بازیکنان نبود می‌توانستند از سه، چهار هفته پیش خودشان را به مصدومیت بزنند و به فکر فصل آینده باشند.

 


من مرد سختی ها هستم و هراس ندارم
من تاکنون نه با تیمی صحبت کردم و نه اینکه به هیچ تیمی فکر کرده‌ام. من مرد سختی‌ها هستم و از هیچ چیزی هراس ندارم. منتظرم کارم با تراکتور تمام شود تا سپس برای آینده تصمیم بگیرم.

 


خوشحالم علی دایی تشویق شد
روزی که من به تراکتور آمدم این تیم سیزدهم بود و در روز اول حضورم دیدید که تماشاگران چگونه با من رفتار کردند. در آن روز مدیرعامل به من گفت که تماشاگران را از حضور در تمرین‌ها منع کنیم اما من قبول نکردم چرا که می‌دانستم آن عده‌ای که علیه من شعار می‌دادند از جایی هدایت می‌شوند. امروز آنقدر خوشحالم که تماشاگران علی دایی را تشویق کردند چرا که این رفتار فرهنگ واقعی هواداران بود.

 


پیشنهاد 800 هزار دلاری تایلند را رد کردم
در ابتدای فصل پیشنهاد ۸۰۰ هزار تا یک میلیون دلاری از تایلند داشتم اما قبول نکردم تا در تراکتورسازی بمانم. من از کودکی با سختی بزرگ شدم و از هیچ چیز نمی‌ترسم. تاکنون با هیچ تیمی حرف نزده‌ام و تا پنجشنبه صبر می‌کنم تا پس از آن برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. حرف برای گفتن زیاد دارم اما نمی‌خواهم در این یک هفته چیزی بگویم.

 


جوانان خوبی پرورش دادم
امسال هم جوانان خوبی در تیم پرورش دادم که در آینده می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

دیدگاه‌ها