کد خبر : 1414006 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 11:55 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته، گزینه جانشینی انریکه در بارسا

خبرگزاری ساندی اکسپرس مدعی شد که باشگاه بارسلونا از عملکرد آنتونیو کونته در چلسی به وجد آمده و به دنبال جذب او برای فصل آینده خواهد بود.

کونته، گزینه جانشینی انریکه در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، انریکه پیش از این اعلام کرده بود که در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد و بارسا نیز از همان موقع به دنبال جانشینی مناسب برای اوست. ارنستو والورده جدی ترین گزینه بارسا تا به اینجا بوده ولی کونته با عملکرد خوبش از حالا مد نظر بارسا قرار گرفته است.

 

سرمربی ایتالیایی پیش از این مد نظر اینتر بوده و گفته می‌شود نراتزوری نیز پیشنهاد حقوق سالیانه 10 میلیون یورو به او ارائه داده و همینطور بودجه ای کلان برای فصل آینده باشگاه.

 

1197789

 

 

از سوی دیگر چلسی نیز به دنبال تمدید قرارداد با کونته است ولی در صورتی که آنها نتوانند نظر سرمربی ایتالیایی را برای ماندن جلب کنند، گزینه اصلی رومن آبراموویچ برای هدایت فصل آینده تیم، لئونید اسلاتسکی است.

 

اسلاتسکی از ماه دسامبر که از هدایت زسکا مسکو کناره گیری کرد، مربی تیمی نیست. او پیش از این 3 قهرمانی لیگ روسیه را کسب کرده و در حال حاضر به خاطر رابطه نزدیکش با رومن آبراموویچ در لندن زندگی می‌کند. او همچنین در تمرینات و بازی های چلسی نیز حضور داشته است.

دیدگاه‌ها