کد خبر : 1416678 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 16:23 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ.اس

آماری که ثابت می کند رونالدو به اوج بازگشته

سوای آمار گلزنی و پاس گل های رونالدو در دو ماه گذشته، یک آمار دیگر نیز به خوبی اثبات می کند که کریستیانو به بهترین فرم خود بازگشته است.

آماری که ثابت می کند رونالدو به اوج بازگشته

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو به دلیل مصدومیت در فینال یورو 2016 کل پیش فصل را از دست داد و نتوانست در تمرینات آماده سازی تابستانی رئال حاضر باشد. او پس از بهبودی، به صورت انفرادی تمرین کرد و از هفته دوم لالیگا برابر اوساسونا به میدان رفت و یگ گل زودهنگام نیز به ثمر رساند.

با گذشت زمان اما مشخص شد که رونالدو تحت تاثیر همان مصدومیت، از فرم واقعی خود به دور است و به همین دلیل زیدان تصمیم گرفت تا برای رساندن رونالدو به آمادگی، به وی استراحت بیشتری بدهد و در تعطیلات ژانویه نیز تمرینات بدنسازی ویژه ای برای وی در نظر گرفت.

 

 

1200038

 

 

برنامه زیدان در مورد فوق ستاره پرتغالی کاملا جواب داد و او در دو ماه گذشته، آماده ترین و سرحال ترین بازیکن رئال بوده است. 13 گل در 8 بازی که همگی نیز گل های سرنوشت سازی بوده اند، سبب شده تا رئال، مدعی اول کسب قهرمانی لالیگا و نیز چمپیونزلیگ باشد.

 

اما جالب است بدانید که در 12 دیداری که رونالدو تا ماه ژانویه برای رئال در لالیگا به میدان رفته بود، متوسط سرعت او 30 کیلومتر در ساعت بود اما در 16 دیدار پس از ژانویه تا به امروز، متوسط سرعت او 2 کیلومتر افزایش یافته است(32 کیلومتر) که به خوبی نشان می دهد رونالدو تا چه اندازه سرحال و قبراق تر از گذشته شده است.

 

او در همین بازی چهارشنبه شب در زمین سلتا که رئال 1-4 پیروز شد و رونالدو هم 2 گل به ثمر رساند، متوسط سرعت 33.25 کیلومتر در ساعت را به جای گذاشت که بهتر از همه بازیکنان زمین بود.

در این فصل او تنها برابر سویا(پس از 8 روز استراحت) و اسپانیول، آمار بهتری از خود به جای گذاشته بود: سرعت 33.49 و 33.6 کیلومتر در ساعت.

دیدگاه‌ها