کد خبر : 1417347 | 01 خرداد 1396 ساعت 16:45 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی: خیلی ها فکر می کردند فوتبالم تمام شده است

مدافع بلژیکی منچسترسیتی به جوانترهای تیمش توصیه کرد تا روش مقابله او با مصدومیت و استقامت در طول سال‌های گذشته را الگوی خود قرار دهند.

کمپانی: خیلی ها فکر می کردند فوتبالم تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، ونسان کمپانی در دو سال گذشته بارها با مصدومیت مواجه شده است. همین مساله باعث شد زیاد به بازی گرفته نشود و حتی خیلی‌ها از خداحافظی این بازیکن صحبت کردند.

کمپانی ۳۱ ساله بعد از بازگشت از دوران آسیب دیدگی توانست در این فصل به صورت ثابت برای تیمش به میدان برود و در چند بازی هم از جمله بازی روز گذشته برابر واتفورد گلزنی کند.

 

 

1151797

 

 

این مدافع بلژیکی بعد از پایان بازی گفت‌:« خوشحال هستم که توانستم گلزنی کنم و سهمی در پیروزی تیمم داشته باشم. همین طور بسته نگه داشتن دروازه‌ هم برای ما اتفاق خوبی بود. فکر می‌کنم این یک درس برای بازیکنان جوان است که یاد بگیرند چطور با مصدومیت و بحران مقابله کنند.

فصل برای من خیلی زود تمام شد ولی من آن را زنده کردم. خیلی ها تصور می کردند فوتبال من تمام شده ولی با کار زیاد و تلاش بی‌وقفه به میادین بازگشتم. وقتی شما برای باشگاه بزرگی بازی می‌کنید، هر ‌دقیقه آن می‌ارزد که برایش بجنگید. فصل تمام شد. در حال‌ حاضر منتظر شروع فصل آینده هستیم تا بتوانیم بهتر کار کنیم.»

 

منچسترسیتی بدون کسب جام فصل جاری را به پایان برد و این اولین باری است که پپ گواردیولا در یک سال مربیگری به هیچ جامی دست پیدا نمی‌کند. البته تنها نکته مثبت این بازی می‌تواند دو گلی باشد که سرخیو آگوئرو آن را به ثمر رساند تا در این فصل ۳۳ گله شود و بهترین عملکرد گلزنی خودش را داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها