کد خبر : 1418810 | 08 خرداد 1396 ساعت 13:54 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی خصوصی بود که به لیگ برتر صعود کرد

فوتبال آبادان را به جایگاه واقعی خودش برمی گردانیم

مربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمام تلاشمان را برای موفقیت نفت آبادان خواهیم کرد.

فوتبال آبادان را به جایگاه واقعی خودش برمی گردانیم

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با "ورزش سه" گفت: با کمالوند مشغول بررسی بازیکنان و جذب نفراتی هستیم که برای تاکتیک های مورد نظرمان مناسب باشند. نفت آبادان با توجه به هواداران خونگرمی که دارد، پتانسیل بالایی برای موفقیت در لیگ برتر دارد.

 

مربی صنعت نفت در ادامه افزود: تمام تلاشمان را برای موفقیت نفت آبادان خواهیم کرد و به امید خدا فوتبال آبادان را به جایگاه واقعی خودش برمیگردانیم.

 

وی در خصوص ادعای ناصر شفق نسبت به مالکیت تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در آن برهه من یکی از مربیان تیم تراکتورسازی بودم و در جریان اتفاقات پیش آمده در آن زمان هستم. تراکتورسازی در آن مقطع کاملا منحل شد و پس از آن سردار شفق مالکیت باشگاه را گرفت و رسما مالک باشگاه شد.


وی گفت: آن زمان باشگاه در لیگ یک بود، فراز کمالوند سرمربی و بنده هم کمک ایشان بودم و در جریان همه این اتفاقات قرار داشتم. تیم در لیگ یک کاملا خصوصی شد و ناصر شفق مالک آن باشگاه بود و زمانی که تیم با هدایت کمالوند و دستیاری من به لیگ برتر صعود کرد، کاملا شخصی بود.


مربی سابق تیم تراکتورسازی در خصوص این که چرا تا کنون شفق ادعای مالکیت این باشگاه را نداشت اظهار داشت: تا جایی که من می دانم بنا به یکسری مصالح کشوری و مربوط به نظام ایشان ترجیح داد تا هدایت تیم تراکتورسازی به همین شیوه ای باشد که تا الان بوده. اما ایشان مراحل قانونی تغییر مالکیت باشگاه را انجام داده و اسنادش نیز کاملا قانونی است.


کارشناس فوتبال کشورمان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که پایان این ماجرا هرچه باشد، به سود فوتبال تبریز، باشگاه تراکتورسازی و البته به سود فوتبال ایران باشد.

دیدگاه‌ها