کد خبر : 1418837 | 08 خرداد 1396 ساعت 15:49 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

یک گل در زمین العین برای صعود استقلال

استقلالی ها می توانند فصل خوب خود را با حذف العین به بهترین شکل در خارج از خانه به پایان برسانند.

یک گل در زمین العین برای صعود استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علی منصوریان این روزها در آسمان سیر می‌کند. تیم او حالا در آستانه صعود به جمع۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. افتخاری بس بزرگ که در اولین فصل مربی‌گری او در استقلال رخ می‌دهد.


‎استقلال در بین نماینده‌های ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی، بهترین نتیجه را در دور رفت گرفت. آنها موفق شدند العین را با پنالتی دیرهنگام کاوه رضایی شکست بدهند و حالا اگر در بازی امشب دروازه‌شان را بسته نگه دارند، به راحتی به مرحله بعد صعود می‌کنند. رحمتی باید دوباره ناجی استقلال شود.


آبی‌ها اگر موفق شوند در شهر العین یک گل به این تیم بزنند، دیگر تانک هم تکان‌شان نمی‌دهد. چرا که در این صورت تیم اماراتی باید ۳ گل به آنها بزند تا حذف‌شان کند. کاوه رضایی می‌تواند دوباره ستاره زمین بازی باشد.


منصوریان اعتقاد دارد مالکیت توپ را باید به رقیب قدرتمندش بدهد و خودش با دفاع منطقی، چشم به ضدحمله‌ها بدوزد. آنها در بازی رفت هم که میزبان بودند از همین ویژگی استفاده کردند و بردند. پس بعید نیست در بازی برگشت هم همین شیوه را امتحان کنند؛ مالکیت توپ برای العین و نتیجه برای استقلال.


‎آبی‌ها به حدی از بلوغ فکری رسیده‌اند که حتی اگر مهره‌ای همچون امید ابراهیمی را در اختیار نداشته باشند یا امید نورافکن نتواند دقایق طولانی در ترکیب اصلی باشد، باز هم قابلیت گذر از سد حریف قدرتمند خود را دارند. استقلال این روزها تیمی است آرمانی. تیمی که همه قواعد بازی را می‌داند و راه برتری بر هر حریفی را کاملا می‌شناسد.


‎العین با برخورداری از برادران عبدالرحمان و همچنین بازگشت الشمرانی، مهاجم عربستانی تیمش بی‌شک برای یورش و تاختن به سوی دروازه استقلال درنگ نخواهد کرد. مدافعان استقلال امشب نقشی تاریخی برای صعود استقلال به مرحله بعد خواهند داشت.


‎به احتمال فراوان منصوریان امشب تیمش را با آرایش 1-3-2-4 به میدان می‌فرستد. تاکتیکی که به او و شاگردانش این امکان را می‌دهد تا تجمع نفری بیشتری مقابل هافبک‌های خلاق العین ایجاد کنند.


اماراتی‌ها بی‌میل نیستند که با یک گل زده بازی را به وقت‌های اضافه بکشانند و در آن دقایق که احتمالا استقلالی‌ها به واسطه قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی نامناسب و گرمای شدید کم رمق‌تر شده‌اند، باز هم دروازه میهمان خود را باز کنند.

دیدگاه‌ها