کد خبر : 1422814 | 29 خرداد 1396 ساعت 00:25 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیلی مقابل کامرون در جام کنفدراسیون ها

تیم ملی شیلی موفق شد در سومین دیدار از رقابت های جام کنفدراسیون ها، با نتیجه 2-0 کامرون را شکست بدهد.

پیروزی شیلی مقابل کامرون در جام کنفدراسیون ها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تا دقایق پایانی بدون گل مساوی بودند اما گل های آرتورو ویدال و ادواردو وارگاس، در نهایت شیلی را به سه امتیاز این دیدار رساند.

 

شیلی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد نکرد. در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان کامرون هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز هم این بازیکنان شیلی بودند که نمایش بهتری ارائه می دادند.

 

 

1205670

 

 

با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول، حملات شیلی شدت گرفت و این تیم چند موقعیت خطرناک روی دروازه کامرون داشت اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا موقعیت ها از دست برود و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم را کامرون بهتر شروع کرد و ماکوندیو می توانست خیلی زود این تیم را پیش بیندازد اما ضربه او از بالای دروازه شیلی به بیرون رفت.

 

بازی متعادل از سوی دو تیم دنبال شد اما در 20 دقیقه پایانی، بار دیگر این شیلی بود که به تیم برتر میدان تبدیل شد و سرانجام در دقیقه 82، آرتورو ویدال قفل دروازه حریف را باز کرد.

 

روی ارسال دقیق الکسیس سانچس بود که ویدال بالاتر از مدافعان کامرون ضربه را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

 

 

1205669

 

 

در حالی که بازیکنان کامرون به شدت در تلاش بودند تا گل خورده را جبران کنند، در وقت های تلف شده بازی، شیلی به گل دوم رسید.

 

بعد از اینکه الکسیس در موقعیت تک به تک با دروازه بان کامرون، توپ را به بدن او کوبید، وارگاس صاحب توپ شد و دروازه را باز کرد. البته کمک داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما بعد از ویدئو چک، داور گل را پذیرفت و شیلی با نتیجه 2-0 پیروز شد.

 

دیدگاه‌ها