کد خبر : 1423366 | 01 تیر 1396 ساعت 11:13 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

میزبانی سلطان قابوس به تایید AFC رسید

بعد از هفته ها گمانه زنی در خصوص معرفی میزبان بازی مرحله یک چهارم نهایی از سوی دو تیم ایرانی و عربستانی سرانجام عمان به عنوان میزبان انتخاب و معرفی شد.

میزبانی سلطان قابوس به تایید AFC رسید

به گزارش "ورزش سه"،هم پرسپولیس هم الاهلی بعد از این که گزینه های مختلفی برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی مد نظر قرار دادند سرانجام روی معرفی عمان و ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط به عنوان شهر ثالث و بی طرف برای میزبانی از رقیب به جمع بندی نهایی رسیده و این شهر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کردند.


 روزنامه المدینه عربستان در گزارشی پیرامون این تصمیم نوشت:« کنفدراسیون‌ فوتبال آسیا با انتخاب عمان به عنوان محل بازی‌ تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان موافقت کرد به این ترتیب ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان محل برگزاری 2 بازی رفت و برگشت پرسپولیس و الاهلی خواهد بود.دیدارهای رفت و برگشت این 2 تیم در روزهای 31 مرداد و 21 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد».


پیش از این پرسپولیس روی میزبانی در کشورهای آسیای میانه از جمله ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرقیزستان زوم کرده بود و الاهلی هم روی میزبانی در کشور امارات که با توجه به مشکلات موجود در این راه در نهایت هر دو باشگاه به میزبانی عمان قناعت کردند.

دیدگاه‌ها