کد خبر : 1423677 | 03 تیر 1396 ساعت 12:14 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی نیوزلند: از رونالدو نمی‌ترسیم

آنتونی هادسن، سرمربی نیوزلند مدعی شد که او و شاگردانش ترسی از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغال ندارند.

سرمربی نیوزلند: از رونالدو نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم امشب در دیدار پایانی مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در حالیست که شاگردان هادسن، پیش از این با شکست مقابل روسیه و مکزیک از دور رقابت ها کنار رفته اند. حال سرمربی سابق بحرین و نیوپورت کانتی  مدعی شد که تیمش از رونالدو ترسی ندارد.

 

1204069

 

 

او گفت:" این بازی هم برای ما مثل دیگر بازی‌هاست و باید سازمان یافته در آن حاضر شویم و با روحیه ای درست نتیجه ای مناسب کسب کنیم. ما به حریف نگاه نمی‌کنیم، هر تیمی که می‌خواهد باشد. ما می‌دانیم که پرتغال تیم بسیار با کیفیتی است و نسبت به مکزیک، حملات متفاوت تری ترتیب می‌دهد ولی ما با همان روحیه برای این بازی آماده می‌شویم. این جام برای ما بسیار مهم است.

 

باید به روند خوب خود ادامه دهیم ولی می‌دانیم که مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم. تمام بازیکنان ما همدل هستند و باید بدانیم که با تیم بسیار قدرتمندی روبرو می‌شویم. تمام بازیکنان ما با تمام وجود در زمین ظاهر خواهند شد. به دنبال این نیستیم که نتیجه آبرومندانه ای بگیریم بلکه می‌خواهیم برای پیروزی بجنگیم.

 

به نظر من رونالدو بهترین بازیکن جهان است ولی حتی بدون او هم پرتغال بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. ما تمام تلاش ها برای متوقف کردن رونالدو را دیده ایم ولی اینطور نیست که رونالدو را مهار کنیم و دیگر تمام شود. آنها نانی، کوارشما و ... را هم در تیمشان دارند.

دیدگاه‌ها