کد خبر : 1423816 | 04 تیر 1396 ساعت 09:40 | 40.3K بازدید | 3 دیدگاه

خرید ایرانی الخور در گفتگو با الوطن

رفیعی: اهداف زیادی در لیگ ستارگان دارم

سرانجام بعد از هفته ها کشمکش مراحل نهایی عقد قرارداد هافبک ایرانی با باشگاه قطری انجام شد تا به صورت رسمی این انتقال رونمایی شود.

رفیعی: اهداف زیادی در لیگ ستارگان دارم

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک فصل گذشته پرسپولیس بعد از بازی با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا در دوحه ماند تا مذاکرات با چند باشگاه قطری را آغاز کند. اتفاقی که منجر به توافق این بازیکن با باشگاه الخور شد تا او به عنوان تنها ایرانی جدید فوتبال قطر معرفی شود.


شماره 7 فصل گذشته پرسپولیس که به الخور پیوست در گفتگویی کوتاه به روزنامه الوطن گفت:«من لیگ ستارگان قطر را دنبال می‌کردم و باشگاه الخور را به خوبی می‌شناسم. این تیم بازیکنان توانمند زیادی دارد و از حمایت خوب هوادارانش برخوردار است. امیدوارم بتوانم فصل خوبی را با این تیم در لیگ ستارگان تجربه کنم و به اهدافی که دارم، برسم».


قرارداد سروش رفیعی با باشگاه الخور قطر یک ساله است و در این تیم همانند پرسپولیس پیراهن شماره 7 را بر تن خواهد کرد. مسئولان این باشگاه در بازتاب این خرید جنجالی مدعی شدند با پیوستن سروش رفیعی تمام نگرانی های آنها در میانه میدان از بین رفته چون سروش توانایی هایی دارد که الخور فاقد آنها بود.

دیدگاه‌ها