کد خبر : 1423874 | 04 تیر 1396 ساعت 14:27 | 164.5K بازدید | 0 دیدگاه

پسر شجاع پرسپولیس و دل ربایی از برانکو

یکی از خریدهای پر سرو صدای تابستانی قهرمان لیگ مدافع فصل گذشته سپاهان است که برای ورود به ترکیب اصلی پرسپولیس انگیزه های زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع سرشناس باشگاه سپاهان به عنوان یکی از اولین خریدهای تابستانی پرسپولیس همان طور که از از مدت ها قبل قابل پیش بینی بود به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست تا به دغدغه های سرمربی کروات قهرمان لیگ در راه تقویت ساختار تدافعی پایان بدهد.


1206497


شجاع در حالی راهی پرسپولیس شد و پیراهن شماره 3 را به خود اختصاص داد که برای رسیدن به ترکیب اصلی راه سخت و دشواری پیش رو دارد چون برانکو فصل قبل در حالی توانست جام قهرمانی را به طرفداران این تیم هدیه بدهد که از یک ساختار تدافعی منسجم و بتنی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بهره می برد. زوج سیدجلال حسینی و محمد انصاری که اتفاقا هر دو نیز ملی پوش هستند با درک کامل و متقابل از هم به خوبی از عهده وظایف شان برآمدند و دست زدن به این زوج از سوی کادر فنی بسیار بعید به نظر می رسد.


با این وجود خلیل زاده که فصل پر فراز و نشیب و پرحاشیه ای را در ترکیب سپاهان سپری کرد با انگیزه های فراوان به یکی از پرطرفدارترین تیم های پایتخت پیوست تا با دل ربایی از مرد کروات نیمکت پرسپولیس جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی برای خود دست و پا کند. پسر شجاع سرخپوشان در تمرینات روزهای گذشته یکی از آماده ترین و باانگیزه ترین بازیکنان بود و ثابت کرد با شجاعتی که دارد می تواند فصل خوبی را با این تیم سپری و زمینه نیمکت نشینی یکی از دو مرد اصلی خط دفاع را فراهم کند.

دیدگاه‌ها