کد خبر : 1423879 | 04 تیر 1396 ساعت 14:38 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پیشرفت؛ حامی عبادی‌پور برای سفر به لهستان

مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه گفت: ما به دنبال پیشرفت عبادی‌پور هستیم و نمی‌توانیم جلوی ارتقا و پیشرفت او را بگیریم.

پیشرفت؛ حامی عبادی‌پور برای سفر به لهستان

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در خصوص انتقال میلاد عبادی‌پور به تیم اسکرا بلچاتوف لهستان اظهار داشت: صدور رضایتنامه هر بازیکن باید با مجوز سرمربی تیم باشد. البته ما به حضور بازیکنان در لیگ‌های معتبر اروپایی علاقه‌مند هستیم و اعتقاد داریم که این مسئله باعث پیشرفت آنها به لحاظ فنی خواهد شد. بر همین اساس ما سال گذشته به مائده برهانی اجازه دادیم به لیگ بلغارستان برود.


وی ادامه داد: روز گذشته بود که درخواستی از طرف باشگاه لهستانی دریافت کردیم و در آن عنوان شده بود که خواهان جذب عبادی‌پور هستند. ما در جلسه‌ هیئت مدیره که کادر فنی هم حضور خواهد داشت درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد.


مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه با اشاره به این که قرارداد عبادی‌پور با این باشگاه 2 ساله است، تصریح کرد: یکی از شروط ما برای انتقال عبادی‌پور به تیم لهستانی این است که در بازگشت عبادی‌پور به ایران دوباره به تیم بانک سرمایه بیاید و یک سالی که از قراردادش مانده را در این تیم بازی کند!


سعادتمند در پاسخ به این سوال که باشگاه بانک سرمایه با انتقال عبادی‌پور به تیم لهستانی موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: ما به دنبال پیشرفت عبادی‌پور هستیم و نمی‌توانیم جلوی ارتقا و پیشرفت او را بگیریم. عبادی‌پور بازیکن بااخلاقی است و دوست دارد که به لیگ لهستان برود.


مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در مورد مخالفت مصطفی کارخانه با لژیونر شدن عبادی‌پور اظهار داشت: کارخانه شرایط تیمش را مدنظر دارد اما همانطور که گفتم تمام این مسائل را در هیئت مدیره باشگاه بررسی خواهیم کرد.


وی در خصوص این که قرارداد چاچیچ تمدید نشد گفت: ما برای جام باشگاه‌های آسیا نیازی به چاچیچ نداشتیم اما برای لیگ برتر والیبال،  بازیکنان خوبی را در پست این بازیکن جذب خواهیم کرد. 


سعادتمند در پایان در مورد عدم توافق با سعید معروف خاطرنشان کرد: من علاقه زیادی به سعید معروف دارم و به نظر من یکی از بهترین پاسورهای دنیا است اما تا الان هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن نداشتیم.

دیدگاه‌ها