کد خبر : 1424053 | 06 تیر 1396 ساعت 11:52 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

راهیابی عاشورزاده به مرحله سوم مسابقات

در ادامه رقابت‌‌های مرحله مقدماتی وزن 58- کیلوگرم نماینده کشورمان تکواندوکار قزاق را از گردونه رقابت‌ها خارج کرده و راهی مرحله سوم مبارزات شد.

راهیابی عاشورزاده به مرحله سوم مسابقات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، چهارمین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مرحله مقدماتی مبارزات اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده که اکرم خدابنده و فرزان عاشورزاده به عنوان نمایندگان کشورمان در این اوزان به مصاف رقبایشان می‌روند. در وزن 53- کیلوگرم نیز ایران نماینده‌ای ندارد.

 

فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست به مصاف «المصطفی سید» رفت و با نتیجه 25 بر 5 پیروز این میدان شد. وی در مبارزه دوم خود «الماس موکامیروف» از قزاقستان را 15 بر 3 شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد.



همچنین اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان ابتدا رو در روی «نوسا ووجینویس» نماینده اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه 11 بر 5 به برتری رسید.



وی در دور دوم با «بریسیدا اکاستا» از مکزیک مبارزه دارد، این هوگوپوش دارای عناوین مختلفی است که از مهمترین آنها می‌توان به عنوان نایب قهرمانی جهان در سال 2013، طلا و برنز قهرمانی پان آمریکا اشاره کرد. همچنین در سال 2011 و 2015 در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته اما موفق به کسب عنوانی نشده است.

 

 تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند. 

 

دیدگاه‌ها