کد خبر : 1425381 | 13 تیر 1396 ساعت 18:47 | 230K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس 6- امید پرسپولیس 2

دیدار تدارکاتى؛ پرسپولیس شیش تایى شد

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی این فصل خود مقابل تیم امیدش صف آرایی کرده تا یک دیدار تدارکاتی سبک را پشت سر بگذارد.

دیدار تدارکاتى؛ پرسپولیس شیش تایى شد

به گزارش "ورزش سه"، هم اکنون خبرنگار ما در ورزشگاه شهیدکاظمی حضور دارد و لحظه به لحظه این دیدار را برای شما گزارش خواهد کرد. 


لحظات حساس و تصاویر اختصاصی بازی را در ورزش سه ببینید.

 

 

ترکیب پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینى، شجاع خلیل زاده، صادق محرمى، حسین ماهینى، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیرى، على علیپور و گادوین منشا

 

 

 

 

شرح گل ها:

 

پرسپولیس 0- امید پرسپولیس 1 (دقیقه 35) : روى اشتباه خط دفاعى مهاجم امیدها دو بار صاحب موقعیت شد که ابتدا ضربه اش با تکل ماهینى بلوکه شد و در ادامه روى دفع اشتباه محرمى، احمد بهاروند ضربه اش را دور از دستان بیرانوند به گل اول امیدها تبدیل کرد.

 

 

پرسپولیس 1- امید پرسپولیس 1 (دقیقه 43): روى ارسال زمینى صادق محرمى پشت محوطه جریمه، مسلمان با کنترل توپ و ضربه اى زمینى گل تساوى تیمش را به ثمر رساند.

 

 

پرسپولیس 1- امیدهاى پرسپولیس 2 (دقیقه 44): بهاروند که به ستاره ى امیدها تبدیل شده، ثانیه هایى بعد از گل تساوى بزرگسالان موفق شد روى کات بک عالى هم تیمى خود با ضربه اى دقیق از شش قدم بیرانوند را تسلیم کند.

 

پرسپولیس 2- امید پرسپولیس 2 (دقیقه53): حرکت تکنیکى سیامک نعمتى در سمت راست و ارسال زمینى او با شوت محکم على علیپور بازى را به تساوى کشاند.

 

پرسپولیس 3- امید پرسپولیس 2 (دقیقه 60): حرکت فوق العاده و پا به توپ سعید حسین پور، هافبک دفاعى جوان و تازه وارد پرسپولیس با ضربه دیدنى از پشت محوطه جریمه به گل برترى شاگردان برانکو تبدیل شد.

 

پرسپولیس 4-  امید پرسپولیس 2 (دقیقه 66): این بار احسان علوان زاده با دریبل هاى خود بازیکنان حریف را از پیش رو برداشت و در نهایت بعد از یک و دو با علیپور با ضربه اى دقیق گل چهارم تیمش را ثبت کرد.

 

پرسپولیس 5-  امید پرسپولیس 2 (دقیقه 82): پاس على علیپور و فرار طاهرخانى با ضربه این بازیکن که با عبور توپ از میان پاى دروازه بان همراه بود گل پنجم را رقم زد.

 

پرسپولیس 6- امید پرسپولیس 2(دقیقه 84): این بار نوبت سیامک نعمتى بود تا با پرشى بلند و ضربه سر روى ارسال طاهرخانى گل ششم تیمش را به ثمر رسانده و هواداران این تیم را به وجد بیاورد.

 

 

 

 

 

دقایق حساس

 

دقیقه 4: ارسال دیدنى وحید امیرى با ضربه سر عجیب علیپور راهى به دروازه نیافت.
دقیقه 7: فرار دیدنى بازیکن امید پرسپولیس با خروج موفق بیرانوند و تکل این دروازه بان موقعیت گلزنى را از آنها گرفت.
دقیقه 10: ارسال محسن مسلمان از روى ضربه ایستگاهى با ضربه سر ناقص شجاع راهى به دروازه امیدها نیافت.

 

 

دقیقه 19: روى فرار منشا و ارسال او پشت محوطه جریمه، دروازه بان امیدها به خوبى شوت فرشاد احمدزاده را دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 27: بازیکنان پرسپولیس در دو صحنه پیاپى قصد داشتند توسط ماهینى و فرشاد احمدزاده با ضربات آکروباتیک به گل برسند که در نهایت ضربه احمدزاده با برخورد به تیرک دروازه راهى اوت شد.

دقیقه 33: فرار احمدزاده از سمت راست و حضورش در محوطه جریمه با پاس مناسبى براى امیرى همراه شد که این بازیکن در دو مرحله اى که به توپ ضربه زد، از باز کردن دروازه ناکام ماند و توپش در نهایت راهى اوت شد.

دقیقه 63: محمد امین اسدى در شرایط تک به تک با گلر امیدها قصد داشت ضربه چیپ خود را وارد دروازه کند که توپش با اختلاف کمى به بیرون رفت.

دقیقه 65: ضربه سر شایان مصلح با برخورد به تیرک دروازه راهى اوت شد تا خرید تازه سرخپوشان از گلزنى ناکام بماند.

 

 

در حاشیه

 

* بازیکنان از ساعت ١٧:٣٠ دقیقه با حضور در چمن به گرم کردن خود مشغول هستند.
* مهدى طارمى که ظهر امروز براى مذاکره مجدد با مسوولان راهى باشگاه شده بود، در تمرین بعداز ظهر که اختصاص به بازى تدارکاتى دارد نیز غایب است.
* حدود ٥٠٠ هوادار پیش از شروع بازى در استادیوم شهید کاظمى حاضر شده اند و به تشویق هر دو تیم مشغولند.
* محمد انصارى به دلیل مصدومیت در این دیدار تدارکاتى با مجوز از برانکو غایب است.
* کمال کامیابى نیا که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را پشت سر مى گذارد، در زمان گرم کردن بازیکنان به دویدن دور زمین پرداخت.

* شاهین عباسیان که روى نیمکت پرسپولیس بزرگسال حاضر بود به درخواست امیدهاى این تیم به جمع بازیکنان رقیب امروز سرخپوشان رفت.

* فرشاد احمدزاده پیش از شروع بازى به سمت نیمکت حریف رفت و به خوش و بش با منوچهر عبدالله نژاد و دیگر نیمکت نشینان پرداخت.
* وحید امیرى در مراسم عکس تیمى پیش از شروع بازى موسى سلامت، جانباز هوادار این تیم را در جمع بازیکنان حاضر کرد.
* حسین ماهینى در این بازى کاپیتانى سفیدپوشان را برعهده دارد و در مراسم ابتدایى حضور یافت.

* در غیاب محمد انصارى و مهدى طارمى، دو خرید جدید پرسپولیس در خط دفاع و حمله فرصت بازى یافتند و از شجاع خلیل زاده و گادوین منشا رونمایى شد.

* محمد ترکاشوند، معاون باشگاه پرسپولیس در اواخر نیمه اول در استادیوم حضور یافت و به تماشاى این دیدار نشست.

* ترکاشوند در خلال این دیدار دوستانه مجبور به پاسخگویى در خصوص آخرین وضعیت طارمى شد و عنوان کرد که این مهاجم قصد جدایى از سرخپوشان را دارد.
* یکى از هواداران در زمان خروج احمدزاده گوشى خود را به سمت او پرت کرد تا او را مجبور به گرفتن عکس با گوشى اش کند که برخورد آن با زمین باعث خاموش شدنش شد.
* هواداران در زمان خروج احمدزاده شعار منشورى که این روزها براى شماره ١٠ حاشیه ساز شده است را سر دادند که با واکنش لیدرها و درخواست آنها براى احترام به استقلال همراه شد.
* بازیکنانى که در نیمه اول به میدان رفته بودند بعد از دوش و تعویض لباس هاى شان راهى منازل شان شدند.
* سیامک نعمتى در دقایق پایانى دچار مصدومیت شد که با درخواست داور کادرپزشکى به مداواى او پرداخت.

* برانکو ایوانکوویچ و منوچهر عبدالله نژاد در پایان بازى جلسه اى کوتاه در میانه زمین برگزار کردند و سرمربى کروات سرخپوشان به همتاى خود در تیم امید این باشگاه خسته نباشید گفت و از او تشکر کرد.

 

دیدگاه‌ها