کد خبر : 1427630 | 25 تیر 1396 ساعت 14:14 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

حربه جدید بارسلونا برای شکار پائولینیو

با وجود تهدید به شکایت از سوی باشگاه گوانگژوی چین، بارسلونا قصد ندارد در مورد پائولینیو کوتاه بیاید.

حربه جدید بارسلونا برای شکار پائولینیو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نزدیک به دو هفته است که تلاش دارد پائولینیو را از گوانگژو به خدمت بگیرد اما تمام پیشنهادات این تیم از سوی باشگاه چینی رد شده است و چند روز پیش حتی مالک گوانگژو بارسا را تهدید به شکایت کرد.

مدیر ورزشی بارسلونا نیز دو روز پیش اذعان داشت که تنها راه جذب پائولینیو رسیدن به توافق با گوانگژو است.

 

 

1208767

 

 

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که در بارسلونا بر این اعتقادند که جذب پائولینیو باید تا پایان نقل و انتقالات صورت بگیرد و او البته گزینه دوم در صورت جذب نشدن وراتی نیست. والورده، سرمربی بارسا معتقد است که بازیکنی با توانایی های ملی پوش برزیلی در تیم خود ندارد و جذب او حیاتی است.

 

امروز مدیر برنامه های پائولینیو به توصیه بارسلونا راهی چین شده تا با مسئولان این باشگاه وارد مذاکره شود، اگر نتیجه مثبت باشد، آنگاه نمایندگان بارسا نیز راهی چین خواهند شد.

البته در این بین مذاکرات بین بارسلونا و پائولینیو نیز دنبال شده و طبق ادعای این منبع، از پائولینیو خواسته شده تا او نیز فداکاری کرده و با کم کردن مبلغ درخواستی اش، کمک کند تا این انتقال راحت تر شود. بارسلونا تمایلی به پرداخت 40 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن ندارد و سعی دارد با رقمی در حدود 30 میلیون یورو، گوانگژو را راضی کند.

دیدگاه‌ها