کد خبر : 1429656 | 04 مرداد 1396 ساعت 16:57 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

ITC جباری و منتظری رسید؛ سوالات‌ مبهم ترکیب استقلال

با رسیدن ITC مجتبی جباری و پژمان منتظری خیال منصوریان پیش از دیدار با نفت آبادان مقداری راحت تر شده است اما سوال های زیادی درباره ترکیب استقلال در خط هافبک وجود دارد.

ITC جباری و منتظری رسید؛ سوالات‌ مبهم ترکیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، غایبین متعدد بازیکنان استقلال در دیدار ابتدایی لیگ شرایط سختی را برای منصوریان پدید آورده  اما خبر دریافت مجوز بازی منتظری و جباری کمی دست سرمربی آبی ها را برای دیدار پیش رو و چینش نفرات خود بازتر کرده است.


با وجود نفرات پر تعداد آبی ها در میانه میدان، این تیم 4 بازیکنش را در برابر نفت آبادان در این منطقه از زمین در اختیار ندارد و جباری و جپاروف نیز آمادگی حضور 90 دقیقه ای در میدان را نخواهند داشت.


به نظر می رسد امید اول آبی ها در میانه میدان داریوش شجاعیان باشد که در اولین دیدار رسمی خود برای استقلال می تواند توانایی هایش را به رخ بکشد و شروع قدرتمندانه ای را رقم بزند. گفته می شود سرمربی آبی ها  به جباری و جپاروف که آمادگی حضور کامل در میدان را ندارند فرصت یک نیمه ای دهد تا شجاعیان در میانه میدان تنها نباشد.


همچنین روزبه چشمی تنها بازیکن در دسترس منصوریان در پست هافبک دفاعی می باشد و حتی احتمال حضور این بازیکن در کنار منتظری در مرکز خط دفاعی وجود دارد. سه بازیکن دیگر آبی ها در این منطقه با محرومیت و مصدومیت مواجه می باشند.
آبی ها همچنان امیدوارند تا محرومیت فدراسیون در خصوص بازیکنان امید خود بخشیده شود تا بتوانند از نورافکن و حسینی در ترکیب خود استفاده کنند.


با چنین شرایطی منصوریان برای چینش ترکیب 11 نفره مطمئن در بازی اول خود  کار سختی  در پیش دارد و احتمالا جمعه شب باید منتظر دیدن یک ترکیب غیرمنتظره از این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها