کد خبر : 1430378 | 07 مرداد 1396 ساعت 15:28 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی: حضورم در لیگ برتر دهان خیلی‌ها را بست

تا زنده هستم به فوتبال خوزستان برنمی‌گردم

مدافع جنوبی سپیدرودی ها می گوید به دلیل مسئولانی که در فوتبال جنوب هستند و بی انصافی هایی که در حق من کردند دیگر پایم را در فوتبال خوزستان نخواهم گذاشت.

تا زنده هستم به فوتبال خوزستان برنمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی که در لیگ یک به همراه سپیدرودی ها در فوتبال ایران حضور داشت در نهایت موفق شد به عنوان اولین کاپیتان این تیم در تاریخ لیگ برتر پا به میدان بگذارد و اتفاقا بازی خوبی در برابر نفت تهران به انجام برساند. 

 

بازوبند تنها یک تکه پارچه است

بازوبند برای همه بازیکنان تیم است، شاید برای خیلی ها اهمیت داشته و حیاتی باشد اما برای من تنها یک تکه پارچه است چون احساس می کنم چیزی نیست که بخواهد من را از بقیه بازیکنان بالاتر ببرد، شاید هر بازی ما کاپیتان خود را تغییر دهیم، سال گذشته هم حق شناس به من پیشنهاد داد بازوبند را ببندم اما قبول نکردم در بازی اخیر هم ایشان در ترکیب اصلی نبود با اصرار بازیکنان بستم.

 

به دلیل مشکلات مالی سپیدرود بالا نمی آمد

سپیدرود یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران است، یک تیم قدیمی و ریشه دار که سال های پیش به دلیل مشکلات مالی از صعود به سطح اول فوتبال ایران باز می ماند اما امسال اتفاقات دیگری رقم خورد و خداراشکر تیم به شرایط ایده آل خود نزدیک شده است. 

 

جدایی از سپیدرود بدترین روز زندگی من است

سال گذشته از لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما به دلیل قولی که به مردم رشت داده بودم تا با این تیم لیگ برتری شوم در همین تیم ماندم، اینجا بسیار راحت هستم و تنها چیزی که فکر من را مشغول کرده است دغدغه بازی های پیش رو است و دلم نمی آید از این تیم جدا شوم، شاید باورتان نشود اما روزی که قرار باشد از این تیم جدا شوم قطعا یکی از بدترین روزهای زندگی من خواهد بود. شما کدام تیم لیگ برتری را دیده اید که در هر شهرستان که بازی دارند تعداد بسیاری از هواداران آنها با اتوبوس خود را به شهر مقصد برسانند، سپیدرود همینطور است، این تیم پنجاه ساله هم در رشت و در شهرهای دیگر مورد حمایت شدید هوادارانش قرار می گیرد و فکر می کنم برای یک فوتبالیست فوق العاده است. از همه آنها ممنونم.

 

برای بالای جدول به لیگ برتر آمده ایم

خیلی ها می گویند سپیدرود برای ماندن می جنگد و آمده است تا سقوط نکند اما این صحبت کاملا اشتباه است، ما نیامدیم که سقوط نکنیم ما آمده ایم تا در رده های بالای جدول قرار بگیریم، خودمان را به طور کامل آماده کرده ایم و باخت در اولین بازی نیز برای ما شوک خوبی بود تا بتوانیم با موفقیت به راه مان ادامه دهیم، سپیدرود آمده است تا برای بالای جدول بجنگد. 

 

تا زنده هستم به فوتبال خوزستان بازنمی گردم

تا زنده هستم پایم را در فوتبال خوزستان نمی گذارم، آنها در حق من بی انصافی کردند، من مخلص مردم خوزستان هستم و آنها تاج سر من هستند، خودمم خوزستانی ام و به جنوبی بودنم افتخار می کنم اما به دلیل نفراتی که در فوتبال این استان حضور دارند ترجیح می دهم هیچوقت بازنگردم. این دوستان کاری کردند تا بازیکنان خوزستانی در تیم های خوزستانی حضور نداشه باشند و جوانان این استان با فشار و دلالی بخواهند به لیست تیم ها راه پیدا کنند. 

 

حضورم در لیگ برتر دهان خیلی ها را بست

همین که من به لیگ برتر آمدم دهان خیلی ها بسته شد، همان هایی که دو سال پیش می گفتند فوتبال کعبی تمام شده است الان ناراحت هستند که می بینند بازهم در لیگ برتر حضور دارم و خداراشکر می توانم بازی خوبی ارائه دهم.

دیدگاه‌ها