کد خبر : 1450562 | 08 مرداد 1396 ساعت 12:30 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

با قهرمانی در لیگ نوجوانان؛

بازگشت قدرت دهه شصت به والیبال

تیم ریشه دار دخانیات تهران که در دهه های پنجاه، شصت و هفتاد جزو قدرت های اصلی والیبال ایران بود یک بار دیگر قصد بازگشت به راس قدرت را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که لیگ والیبال ایران شاهد تیم های موقتی است که عمر آنها معمولا به 2 یا 3 سال هم نمی رسد تیم های ریشه دار یک بار دیگر قصد بازگشت به راس قدرت را دارند. یکی از این تیم ها دخانیات تهران است که در دهه های پنجاه، شصت و هفتاد جزو بهترین های ایران محسوب می شد. محمود چایچی،  عزیز پرتوی، حمید شلتوکچی، نادر پاکرو، ودود گوگانی و امیر حیدری از ستاره هایی بودند که زمانی در این تیم ریشه دار توپ می زدند اما مدت های زیادی بود که این تیم در والیبال کم رنگ شده بود.

 

1232151


سال گذشته این تیم یک بار دیگر کار خود را از رده های پایه آغاز کرد و یک بار دیگر پا به عرصه والیبال گذاشت. تیم نوجوانان این تیم با هدایت سهراب به نژاد، ستاره دهه هفتاد والیبال ایران در لیگ نوجوانان استارت زد و توانست در اولین قدم به نایب قهرمانی برسد.


در سال های اخیر والیبال ایران در رده باشگاهی و لیگ با چالش های زیادی رو به رو بود که تیم های موقت و حامیان دوره ای همیشه در میادین حاضر بودند اما حالا تیم های ریشه دار و باشگاه های قدیمی یک بار دیگر کار خود را برای تیم داری از سر گرفته اند.

دیدگاه‌ها