کد خبر : 1452038 | 14 مرداد 1396 ساعت 12:22 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

معضلی که جدی گرفته نمی شود

انتقاد شدید از چمن یادگار؛ پارک است؟

وضعیت چمن ورزشگاه یادگار تبریز خوب نیست اما هیچ کدام از مسئولان استانی اقدامی برای آن انجام نمی دهند.

انتقاد شدید از چمن یادگار؛ پارک است؟

به گزارش "ورزش‌سه"، چمن ورزشگاه یادگار بعد از بازسازی که روی آن صورت گرفت، شرایط نامساعدتری پیدا کرده و انتقادهای زیادی را در پی داشته است. عملیات بازسازی و ترمیم ورزشگاه یادگار امام تبریز بلافاصله بعد از پایان لیگ پانزدهم کلید خورد و قرار بود 3 ماهه چمن آماده شود اما این پروسه به قدری طولانی شد که نیم فصل اول لیگ شانزدهم هیچ کدام از تیم های تبریزی نتوانستند در یادگار بازی کنند.


در نهایت نیم فصل لیگ پارسال مسئولان یادگار و استانی آذربایجان هرطور شده و زیر فشار شدید چمن جدید را رونمایی کردند و بازی های تیم های تبریزی در این ورزشگاه برگزار شد. با این حال همه کسانی که روی چمن یادگار بازی می کردند، نسبت به شرایط بد این چمن انتقاد می کردند. در پایان لیگ شانزدهم قرار بود تا بار دیگر عملیات ترمیم چمن در یادگار صورت بگیرد اما ظاهرا مسئولان استانی این موضوع را فراموش و با همان کیفیت قبل چمن از بازی های لیگ هفدهم میزبانی کردند.


نامساعد بودن چمن ورزشگاه اول شهر تبریز باعث انتقاد بسیاری از اعضای تیم های لیگ برتری و به خصوص بازیکنان تراکتورسازی شده است. بعد از دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس بازیکنان تیم تبریزی به انتقاد از چمن پرداختند و کار به جایی رسید که محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازان چمن یادگار را با چمن پارک مقایسه کرد.


در چنین شرایطی مشخص نیست مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی و ورزشگاه یادگار امام چه تدبیری برای این موضوع دارند. بی تردید تا پایان فصل و با رسیدن فصل زمستان شرایط این چمن بدتر هم خواهد شد و مشخص نیست آن زمان چه اتفاقاتی پیرامون این مساله رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها