کد خبر : 1452978 | 18 مرداد 1396 ساعت 21:03 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح کمیته تعیین وضعیت درباره محرومیت استقلال خوزستان

پنجره نقل و انتقالات تیم ویسی را چه کسی بست؟

معاون باشگاه استقلال خوزستان و همچنین رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به خبر محرومیت استقلال خوزستان از پنجره نقل و انتقالاتی واکنش نشان دادند.

پنجره نقل و انتقالات تیم ویسی را چه کسی بست؟

به گزارش"ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی درباره دو بازیکن خارجی جدید تیمش و مشکل پنجره نقل و انتقالاتی خود گفت: باید بگویم امروز حضور تاوادزه در تیم ما قطعی شده است، اما ای تی سی او صادر نشده و امروز متوجه شدم پنجره نقل و انتقالاتی ما مشکل دارد. این بازیکن قرارداد بسته، اما باید ببینیم مشکل حل می‌شود یا نه. ما جونیور را هم می‌خواهیم، اما قرار است تا دو ساعت آینده به ما اعلام کنند که این بازیکن می‌تواند با ما قرارداد امضا کند یا نه. اگر بتوانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

 

این صحبت ها باعث شد تا رسانه ها درباره محرومیت استقلال خوزستان و جدایی بازیکنان تازه اضافه شده این تیم، صحبت هایی را مطرح کنند، تیمی که 20 بازیکن خود را از دست داده و در صورت این اتفاق شاید تنها با بازیکنان امید و جوانان ممکن باشد بتواند در لیگ حضور یابد.

 

یعقوب پیری معاون اجرایی باشگاه استقلال خوزستان در گفت و گو با "ورزش سه"، در این باره گفت: مشکل آنگونه که گفته شده نیست و شاید مشکل را اشتباه به آقای ویسی گفته باشند. ایراد تی ام اس باشگاه ما نرم افزاری است و من با روابط بین الملل فدراسیون نیز صحبت کرده ام و این مشکل به دلیل مشکلات مالی و یا شکایت بازیکنان نیست. به فیفا ایمیل زده ایم تا این مشکل را برای باشگاه ما بر طرف کند.

 

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال نیز در گفت و گو با "ورزش سه"، در این باره افزود: استقلال خوزستان سه پرونده داشت که رای یکی از آنها صادر شده و استقلال خوزستان درخواست تجدید نظر کرده است و ما نامه جدیدی از فدراسیون و فیفا تحویل نگرفته ایم، بعید می دانم نقل قولی که مطرح شده صحیح باشد.

 

وی ادامه داد: در بررسی های انجام گرفته متوجه شدیم سیستم تی ام اس باشگاه به اصطلاح "لاک" یا بسته شده است که این احتمالا به دلیل اشتباه وارد کردن رمز عبور است، چرا که به تازگی مسئول سیستم تی ام اس باشگاه خود را تغییر داده اند و بعید است که ممنوعیتی از فیفا شامل این باشگاه شده باشد.

دیدگاه‌ها