کد خبر : 1453362 | 20 مرداد 1396 ساعت 16:38 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

5 گل و 4 پاس گل طی 180 دقیقه ؛

مثلث تهاجمی پارس دردسرِ مدافعین سپاهان (عکس)

مثلث تهاجمی پارس جنوبی جم در دو دیدار گذشته موفق به زدن 5 گل و ارسال4 پاس گل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته‌ی ابتدایی لیگ هفدهم با نتایج فوق العاده پارس جنوبی جم همراه بوده است. آنها در دیدار اول میزبان خود گسترش فولاد تبریز را با نتیجه ی 4 بر1 شکست دادند و در دیدار دوم که اولین دیدار خانگی این تیم در ورزشگاه تختی جم بود، موفق به کسب پیروزی 3 بر 2 برابر شاگردان مجید جلالی شدند.


جالب اینکه از 7 گل این تیم در دو دیدار گذشته، 5 گل توسط مثلث تهاجمی این تیم یعنی علی دشتی، آلویز نانگ و ابراهیم صالحی به ثمر رسیده اند.


آلویز نانگ مهاجم فصل گذشته‌ی استقلال خوزستان در دیدار ابتدایی دبل کرد، تا شروع خوبی در تیم جدیدش داشته باشد. علی دشتی مهاجم دیگر جمی‌ها است که علاوه بر زدن 2 گل در مصاف با گسترش فولاد و پیکان، 2 پاس گل هم برای هم تیمی های خود ارسال کرده است. ضلع دیگر این مثلث ابراهیم صالحی است که یک گل زده و یک پاس گل هم مهیا کرده، تا مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم با در اختیار داشتن این سه بازیکن در خط هجومی تیم خود، شرایط ایده آلی را تجربه کند.


به این مثلث امید سینک هافبک تکنیکی و سرعتی پارس جنوبی جم را هم اضافه کنید که علی رغم فیکس  بازی نکردن در دیدار اول جمی‌ها، هم گل زده و هم پاس گل داده، تا متوجه شوید مدافعین سپاهان کار سختی برابر این مثلث تهاجمی در پیش خواهند داشت.

 

1234431


  
این نکته را هم باید در نظر داشت که خط دفاعی سپاهان یعنی سعید آقایی، حسن جعفری، عزت الله پورقاز و ژایرو رودریگوئز به طور کامل نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و هنوز به هماهنگی لازم نرسیده اند؛ موضوعی که کرانچار سرمربی سپاهان هم به آن اشاره کرده و حل آن یکی از دغدغه‌های این سرمربی کروات است. 
طلایی پوشان طی دو دیدار گذشته 5 گل دریافت کرده اند؛ یک گل در مقابل سایپا و 4 گل مقابل پدیده. آنها امروز در شرایطی باید در نقش جهان مقابل شگفتی ساز لیگ هفدهم قرار بگیرند، که شاگردان مهدی تارتار انگیزه ی فراوانی برای ادامه ی نتایج درخشان خود با تکیه بر مثلث تهاجمی خود دارند و در سوی دیگر هم شکست سپاهان تاوان سنگینی برای آنها در پی خواهد داشت.


باید منتظر بمانیم و ببینم سرنوشت یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ی سوم در نهایت به سود کدام تیم رقم خواهد خورد؛ آیا مثلث تهاجمی پارس جنوبی جم بر آمارهای گل و پاس گل خود خواهند افزود، یا اینکه خط دفاعی سپاهان به هارمونی مورد نظر کرانچار دست خواهد یافت.
دیدار دو تیم از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها