کد خبر : 1453462 | 20 مرداد 1396 ساعت 22:49 | 74.9K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر تصمیم کمیته اخلاق درباره صادقی هستیم

شیعی: شجاعی و حاج‎صفی هنوز محروم نشدند!

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران اعلام کرد فدراسیون هنوز تصمیم نهایی را درباره شجاعی و حاج صفی نگرفته است.

شیعی: شجاعی و حاج‎صفی هنوز محروم نشدند!

به گزارش "ورزش‌سه"، محمود شیعی در پایان دیدار تیم پیکان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر اظهار داشت: با تقویت تیم مان و حضور مهاجم آفریقایی فکر می کنم شرایط پیکان خیلی بهتر از این ها شود.


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره محرومیت شجاعی و حاج صفی تاکید کرد: ما کار عاقلانه ای باید در این خصوص انجام بدهیم و همانطور که فدراسیون فوتبال در نظر دارد قرار شده است این بحث فردی اظهارنظر نشود چون این درست نیست که هرکسی سلیقه شخصی خودش را بیان کند. مسلما فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه تشکیل جلسه خواهد داد و موضعشان را اعلام خواهند کرد. من چیزی درباره محرومیت این دو بازیکن در فدراسیون نشنیدم.


او درباره محرومیت امیرحسین صادقی هم خاطرنشان کرد: امیرحسین صادقی به دلیل بحث فنی در این بازی حضور نداشت. ما منتظر گزارشات هستیم تا ببینم کمیته اخلاق چه نظریه ای صادر خواهند کرد. مطمئنا باشگاه هم از قوانین کمیته اخلاق و انضباطی تبعیت خواهد کرد.

 


وی افزود: من هنوز گزارشات برخورد صادقی با حاتمی را نخوانده ام و آنطور که شنیده ام ظاهرا بحثشان در غذاخوری صورت گرفته و آنها از قبل با همدیگر شوخی داشتند که این شوخی به درگیری تبدیل شده است و در نهایت هم آشتی کردند.

 

دیدگاه‌ها