کد خبر : 1455099 | 28 مرداد 1396 ساعت 08:44 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل جذاب‌های نودوهشتی با تیری در شانه علی منصور!

دوئل جذاب دو ستاره تیم رویایی 98 درحالی به پایان رسید که علی دایی هنوز روی پا ایستاده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بازی سایپا و استقلال جدا از  همه جذابیت هایش ، رویارویی مستقیم دو ستاره از تیم رویایی 98 بود. 


دو هم بازی قدیمی که البته بعد از آخرین بازی دوتیم در فصل گذشته رابطه ای به صمیمیت گذشته نداشتند. بازی تیم های منصوریان و دایی در فصل قبل  پراز درگیری و حاشیه از سوی این دو نفر بود. اختلافاتی که انگار این بار و  قبل از بازی سایپا و استقلال به فراموشی سپرده شد.

 

1235987


دایی و منصوریان در ابتدای بازی و  قبل از آغاز این دوئل بیرحمانه همدیگر را به گرمی در آغوش گرفتند  و مثل همیشه نود دقیقه در کنار خط فریاد زدند، بازیکنانشان را تهییج کردند و بر سر داوران غر زدند.  شباهت منصوریان و دایی اما در نوع انتخاب شلوار و حتی میزان و نحوه! اضافه وزن نیز جالب توجه بود. 


جدال این دو ملی پوش نود و هشتی مثل همیشه پرهیجان و داغ بود اما در پایان این علی دایی بود که فریاد خوشحالی سر داد و منصوریان با تیری در شانه  بارسنگین فریادهای اعتراض و زخم زبان ها را روی دوشش احساس می کرد.

 

1235988


جدال  منصوریان و دایی روی نیمکت جذاب ترین دوئل از میان ستاره های عصر رویایی 98 است چرا که از آن تیم پراز ستاره تنها این دو نفر توانستند تبدیل به سرمربی های درجه یک و مدعی فوتبال ایران شوند. هردو این شانس را هم داشتند که نیمکت تیم ملی ایران را تجربه کنند و این نیز بر مجموعه شباهت های این دو نفر اضافه می کند.


شاید چرخ زندگی بازهم سرنوشت های مشابهی برای این دو نفر رقم بزند. همانطور که منصوریان هم مانند دایی سرانجام طعم نشستن روی نیمکت تیم محبوبش را چشید اما او هم مانند ستاره شماره 10 تیم رویایی 98 به عنوان سرمربی محبوبیت دوران بازی را تجربه نکرد.


آیا منصوریان می تواند تا 1401 و ساخته  شدن  استقلال رویایی روی نیمکت محبوبش بنشیند یا آنکه او هم مانند دایی موفقیت در مربیگری را باید با دیگر تیم ها تجربه کند؟

دیدگاه‌ها