کد خبر : 1455620 | 30 مرداد 1396 ساعت 10:22 | 113.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ‌ها، تنهاتر از همیشه در عمان

آغاز لیگ مشقت قهرمانان برای پرسپولیس!

سرخپوشان پایتخت در حالی روز سه شنبه از الاهلی میزبانی خواهند کرد که جو کشور عمان کاملا به نفع سفیدپوشان عربستان است.

آغاز لیگ مشقت قهرمانان برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، سه فصل قبل پرسپولیس در حالی گام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشت که حال و روز خوشی در لیگ برتر نداشت اما این تیم با حمایت حداکثری هوادارانش در تهران تمام رقبا را از میان برداشت و در پایان هم به دلیل شکست مقابل الهلال در ریاض، از دور رقابت ها کنار رفت. تاثیر هوادار بر پیروزی قرمزها زمانی بیشتر عیان شد که آن ها در خانه حریف، اغلب با نتیجه پرگل بازنده بودند.

 

زمان گذشت تا پرسپولیس با برانکو قدرتمند شد و حالا تیم اول ایران و تنها نماینده ایران در آسیا شده است اما این بار دیگر خبری از حمایت صدهزار نفری از این تیم در ورزشگاه آزادی نیست.

 

تیم های ایرانی و عربستانی به دلیل مناقشات سیاسی در دو فصل اخیر در کشور ثالث از هم میزبانی می کنند و اولین تجربه سرخ ها از این شرایط، رقابت با الهلال در مسقط عمان بود که در هر دو بازی رفت و برگشت، شرایط ورزشگاه کاملا به سود تیم سعودی بود! همین موضوع سبب شد تا پرسپولیسی ها به دنبال میزبانی از تیم الاهلی در آسیای میانه باشند اما تمام کشورهای این منطقه یکی پس از دیگری کنار گذاشته شدند و در بین کشورهای حوزه خلیج فارس هم تنها عمان شرایط میزبانی را دارا بود.

 

روز گذشته الاهلی در حالی به عمان رسید که در فرودگاه با حمایت عمانی ها روبرو شد. باشگاه الاهلی هم برنامه ویژه ای دارد تا از حداکثر پتانسیل خود برای این دیدار استفاده کند و به نظر می رسد آن ها بار دیگر جو ورزشگاه را به نفع خود خواهند کرد.

 

پرسپولیسِ برانکو اگر روز سه شنبه در تهران از الاهلی میزبانی می کرد قطعا یکی از به یاد ماندنی ترین روزهای تاریخ معاصر فوتبال ایران را رقم می زد اما حالا باید 11 نفره با الاهلی و هواداران پرشمارش جدال کند. اما تراژدی زمانی تکمیل می شود که بدانیم اگر پرسپولیس از این مرحله به سلامت بگذرد، این امکان وجود دارد که در نیمه نهایی به الهلال بخورد و این وضعیت بازهم تکرار شود! بدون شک لقب تنهاترین تیم یک چهارم نهایی آسیا، مناسب ترین نام برای پرسپولیس است.

 

این فصل از لیگ قهرمانان که به این ترتیب گذشت اما باید منتظر ماند و دید این شرایط  مشقت بار تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟!

دیدگاه‌ها