کد خبر : 1456136 | 31 مرداد 1396 ساعت 21:12 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

برد پدیده زیر آوار شکست استقلال!

الان همه می خواهند بنشینند و از استقلال بگویند. اینکه مشکل آنها این است و نقطه ضعفشان آن. غافل از آنکه این پدیده و بازی هوشمندانه شاگردان مهاجری بود که سه امتیاز حیاتی و داخل خانه را از چنگ آبی های پایتخت در آورد.

برد پدیده زیر آوار شکست استقلال! 

به گزارش "ورزش سه" ، پدیده ای ها اگر می خواستند به اختیار در آزادی ببازند هم برای باختن بهانه داشتند! چرا که با وجود بازی در خانه حریف، بازی هفته گذشته شان یک روز دیرتر انجام شد. حتی ساعت بازی هم دو سه ساعتی به ضرر آنها به عقب تر آمد. اما از آنجا که مهاجری کسی نیست که از پیش بازنده باشد، با وجود همه این شرایط تیمی آماده را از نظر بدنی و از آن مهمتر، روحی و ذهنی مقابل شاگردان منصوریان روانه میدان کرد. با اینکه حریف او استقلالی بود که از مصاف با پدیده فقط برد می خواست و نجاتش را در گرو برتری بر این تیم می دید.


هرچند گل زود هنگام قاضی، استرس بازیکنان و حتی کادر فنی و جو نامطلوب سکوها در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود اما نمی توان همه دلایل شکست استقلال را به همین موارد خلاصه کرد. چرا که پدیده ای ها در اولین دیدار هفته پنجم، در بهترین فرم خود بودند و غالباً این بهترین ها هستند که برنده اند، نه نامدارترین ها!


مهاجری در دیداری که از سخت تر شدن آن به واسطه امتیازاتی که آبی های پایتخت از ابتدای فصل از دست داده اند، آگاه بود. تیمش را با شناخت کامل نسبت به حریفی به میدان فرستاد که خودش هنوز به شناخت کافی از ترکیب و تاکتیکش نرسیده!! او از همین راه به منصوریان ضربه زد. گل زود هنگام و البته تعویض زودهنگام. هرچقدر اولی را توام با خوش شانسی بدانیم، دومی شهامت و هوشمندی مهاجری را می رساند. ورود زودهنگام مهربان سریع، کار آبی ها را برای خیمه زدن روی دروازه میهمان سخت کرد و همین راه تنفس کافی بود تا پدیده به گل دوم و عامل حفظ پیروزی هم دست پیدا کند.

 


از نقش بازیکنان تیم مشهدی هم نمی توان به سادگی گذشت. بازیکنان پدیده در دیدار مقابل استقلال راه های نفوذ حریف را بسته بودند و برای آنکه غافلگیر نشوند، تا توانستند به میزبان در اطراف محوطه جریمه خطا ندادند. 


قرمزپوشان مشهدی حتی در دقایق پر فشار آغازین نیمه دوم بازهم در انجام وظایف دفاعی مسئولانه و بدون اشتباه ظاهر شدند. آنها هرجا شرایط ایجاب می کرد توپ را دور می کردند و وقتی هم لازم بود بازیسازی منطقی را از خط دفاعی انجام می دادند. ریتم مناسبی که به ملتهب شدن جو سکوها انجامید چرا که کنترل بازی کاملاً در اختیار مهاجری و شاگردانش بود تا در 20 دقیقه پایانی بازی هیچ تماشاگر استقلالی ای، امیدی به تغییر نتیجه این دیدار نداشته باشد.

 


پدیده با مهاجری حالا 8 امتیازی است. تیمی که امید هواداران مشهدی به کسب سهمیه آسیایی به آنهاست و این امید با اولین برد مقابل سرخابی های پایتخت پررنگ تر هم شده است. پدیده حالا قدرت بردن هر حریفی را دارد. پس هیچ خواسته ای برای آنها دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها