کد خبر : 1456228 | 01 شهریور 1396 ساعت 08:50 | 123.5K بازدید | 1 دیدگاه

راز چهره غمگین مهاجری بعد از شکست استقلال

سرمربی پدیده بر خلاف انتظار بعد از شکست استقلال چهره غمگینی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اولین گلزنی پدیده برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، اولین شکست استقلال برابر پدیده و چندین اتفاق مهم دیگر برای رضا مهاجری روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد تا دستیار پیشین فیروز کریمی یکی از شاد ترین چهره های عصر سه شنبه فوتبال ایران باشد اما چهره این مربی از کنار خط تا نشست خبری نشانی از این خوشحالی نداشت.


سرمربی پدیده بعد از شکست استقلال در نشست خبری حاضر شد و چهره او به اندازه ای غمگین بود که با واکنش خبرنگاران مواجه شد. مهاجری در واکنش به این موضوع، در نشست خبری گفت: من خوشحال هستم! تک تک سلول های بدنم البته به جز چهره ام از این برد خوشحال هستند و این موضوع را نشان می دهند اما به خوبی می دانم که با یک برد به جایی نمی رسیم.


مهاجری که پیش از این موفق به شکست سنگین سپاهان شده بود، با اشاره به این موضوع ادامه داد: در ابتدای همین لیگ بهترین برد تاریخ پدیده را با ثبت بدترین شکست تاریخ سپاهان رقم زدیم اما 4 امتیاز مفت از دست دادیم. ما باید استمرار، استمرار و استمرار داشته باشیم.


او در پایان صحبتهایش را با یک وعده به پایان رساند: اگر در پایان فصل به خواسته خود که حضور در جمع 6 تیم برتر است، دست پیدا کردیم، خواهم خندید.


پدیده فصل گذشته نیز با رضا مهاجری عملکرد خوبی داشت اما در چند هفته پایانی شرایط این تیم تغییر کرد و در نهایت قرمزهای مشهدی از رتبه مورد نظر خود فاصله گرفتند تا همچنان ترس تکرار این اتفاق با سرمربی پدیده همراه باشد.


عکس: مهدی ابراهیمی

 

1236973

دیدگاه‌ها