کد خبر : 1456319 | 01 شهریور 1396 ساعت 12:40 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم هوادار و زمین صاف می‌خواهد

چشم پدیده به زیباترین ورزشگاه ایران

پدیده خراسان برای تحقق آرزوی دیرینه هواداران فوتبال خراسان احتیاج مبرمی به استادیوم امام رضا(ع) دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده خراسان که در اولین هفته از لیگ‌برتر، سپاهان قدرتمند را با 4گل به خانه فرستاد تا نشان دهد امسال تیمی مدعی است که با جور بودن جنسش در غالب پست‌ها می‌تواند آرزوی برافراشته شدن پرچمش در لیگ قهرمانان آسیا را برای اولین بار و به عنوان نماینده شرق کشور جامه عمل بپوشاند.

 

شاید بدشانسی پدیده در گل نشدن توپ‌هایش در دو بازی بعد، از این تیم چهره دیگری نشان داد اما ماهیت اصلی پدیده تیمی بود که برابر استقلال خوزستان بازی یک بر صفر عقب را در عرض چند دقیقه دو بر یک کرد و حتی اگر فرار دیدنی و شوت سرکش حسین مهربان، پدیده این روزهایش به تیرک دروازه حریف نخورده بود، گل دقیقه‌های آخر استقلال خوزستان منجر به یک امتیاز از این تیم با کیفیت نشده بود.

 

1237063

 

این پدیده چشم‌نواز لیگ اما مشکلی به عظمت و بزرگی کمبود تماشاگر در بازی‌هایی که میزبان است دارد؛ بازی‌هایی که در سال‌های نه چندان دور به دلیل برگزار شدن در استادیوم تختی در مرکز شهر مشهد همواره پر از تماشاگر بود و جهنمی برای رقبای نمایندگان خراسان به حساب می‌آمد. اما امروز استادیوم ثامن‌الائمه برای پدیده حکم ورزشگاهی بی‌طرف را داشته که بعضا تعداد تماشاگران حریفان اهوازی و آبادانی و یا حتی اصفهانی و ... از تعداد اندک مشهدی‌ها که باید کیلومترها راه را به شاندیز می‌آمدند در برخی بازی‌ها بیشتر شده است.

 

مشکل پدیده برای جمع‌آوری امتیازات خانگی و تحقق آرزوهای آسیایی مردم مشهد به همین جا ختم نمی‌شود چراکه این تیم فوتبال بلد بر روی زمین، اکنون زمین ناهموار ثامن‌الائمه را برنمی‌تابد و با حضور بازیکنانی که روی زمین تبحر دارند، این مشکل نوعی خسران توان و عدم استفاده از نقطه قوت پدیده‌ای‌ها به شمار می‌آید.

 

1237064

 

پدیده بر روی چمن یک دست آزادی، استادیوم امام رضا (ع) مشهد را فریاد زد جایی که بتوان با چند تقه و پاس سرضرب توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد بدون استرس از چاله چوله و ناهمواری زمین.

 

با این حال باید دید خواست استان و همراهی مسئولان شهری با پدیده به عنوان تیمی که امسال به نظر پتانسیل آسیایی شدن را داراست تا چه اندازه محکم است و آیا حق این فوتبال چشم نواز با در اختیار گذاشتن ورزشگاه امام رضا (ع) داده خواهد شد یا خیر؟

 

مهدی جاویدی

دیدگاه‌ها