کد خبر : 1456320 | 01 شهریور 1396 ساعت 12:45 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

اگر آن موقعیت‌ها گل می‌شد...

تراکتور می‌توانست 15 امتیازی باشد!

تراکتورسازی در 5 بازی ابتدایی لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی داشته و اگر بدشانسی نمی آورد، شاید اکنون با 15 امتیاز در صدرجدول قرار داشت.

تراکتور می‌توانست 15 امتیازی باشد!

به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی قرعه کشی لیگ برتر انجام و مشخص شد تراکتورسازی در 3 هفته ابتدایی باید در گرمای تابستانی اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود و با سرخابی های پایتخت دیدار کند، می شد سختی کار یحیی گل محمدی و شاگردانش را حدس زد. تیم تحت امر یحیی اما با ترکیبی متحول شده که اکثر بازیکنانش را جوانان تشکیل می دهند، وارد لیگ شد و در همان بازی اول همه را شگفت زده کرد. تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان نمایش فوق العاده ای داشت و موقعیت های زیادی به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت روی یک اشتباه دروازه اش باز شد و شکست خورد.


تراکتورسازی مقابل پرسپولیس و استقلال هم عملکرد خوبی داشت و با کمترین اختلاف ممکن بازی را واگذار کرد. سرخپوشان تبریزی در مصاف با سرخابی های پایتخت هم موقعیت های خوبی داشتند که با بدشانسی از دست دادند و نتوانستند امتیاز بگیرند. با وجود اینکه تراکتور از 3 بازی ابتدایی خود هیچ امتیازی به دست نیاورد اما اکثر کارشناسان و هواداران سبک بازی این تیم را مورد تحسین قرار دادند و امیدوار بودند که در آینده تلاششان منجر به نتیجه هم می شود. 


تلاش های گل محمدی و بازیکنان جوانش و در عین حال حمایت های هواداران تراکتورسازی در هفته چهارم و پنجم نتیجه داد و این تیم دو برد ارزشمند مقابل نفت تهران و سایپا به دست آورد. تراکتوری ها اگرچه از 5 بازی گذشته تنها 6 امتیاز گرفته اند اما کمتر کسی پیدا می شود که نسبت به تیم جوان گل محمدی انتقاد داشته باشد.


حالا تراکتوری ها شاید حسرت امتیازاتی را می خورند که در 3 هفته ابتدایی از دست دادند. اگر موقعیت های پرتعداد بازیکنان تراکتور در هفته های ابتدایی وارد دروازه حریفان می شد، شاید این تیم اکنون با 15 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار داشت.


بی تردید با وجود اینکه تراکتور در فصل جاری شدیدا با کمبود بازیکن مواجه است اما یحیی گل محمدی نشان داده مرد روزهای سخت است و می تواند خاطرات شیرینی را در آینده نیز برای پرشورها رقم بزند.

دیدگاه‌ها