کد خبر : 1457009 | 04 شهریور 1396 ساعت 21:14 | 211.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت وضعیت سفید به تمرینات استقلال؛

پیام منصوریان به منتقدان در اولین جلسه تمرین

شاگردان منصوریان بعد از روزهای سخت تمرینات خود را آغاز کردند.

پیام منصوریان به منتقدان در اولین جلسه تمرین

به گزارش "ورزش سه"، تمرین بازیکنان استقلال روز شنبه آغاز شد تا حواشی اطراف این تیم موقتا کاهش یابد و اخبار تمرینات و بازی های دوستانه احتمالی جانشین اخبار جدایی و تغییرات کادرفنی استقلال شود.

 

علیرضا منصوریان در این جلسه تمرینی بیش از همیشه در کانون توجهات قرار داشت؛ سرمربی استقلال پیراهن همیشگی خود در روزهای بحرانی با شعار معروف ”با قدرت پیش برو” را بر تن کرد تا در تصاویر منتشر شده به این شکل نسبت به حواشی و شایعات برکناری اش پاسخ دهد. اتفاقی که پیام روشنی برای منتقدان او داشت و سرمربی استقلال بعد از بازگشت از تصمیم استعفا اعلام کرد می خواهد از آخرین شانس خود برای به دست آوردن جایگاه قبلی نزد هواداران و اوج گیری استقلال به بهترین شکل استفاده کند.

 

1237673


 سرمربی استقلال در ابتدای تمرین برخورد بسیار گرمی با کاپیتان تازه از سفر بازگشته خود داشت و مهدی رحمتی را به نحوی که پیش از دلخوری های فصل گذشته از او سراغ داشتیم، در آغوش گرفت. مهدی رحمتی بعد از شکست برابر پدیده در مصاحبه با رسانه ها خود را سپر بلای منصوریان کرد و از هواداران خواست تا به منصوریان فرصت دهند و همین موضوع برای منصوریان انگیزه ای شد تا دوباره با دوست صمیمی و قدیمی خود رفتاری مشابه آنچه در گذشته از او سراغ داشتیم انجام دهد.

 

1237672

 

سرمربی استقلال نزدیک به ۳۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از اهمیت سه هفته پیش رو برای آماده سازی استقلال و بازگشت موفق به لیگ گفت. در صحبت های منصوریان برخلاف گذشته خبری از شوخی و خنده های همیشگی نبود و سرمربی استقلال با چهره ای مصمم تلاش کرد تا بازیکنان را برای شروع دور جدید تمرینات، تهییج کند. در این میان بازگشت استقلال به رتبه های بالای جدول و به دست آوردن دل هواداران دو انگیزه اصلی مطرح شده از سوی سرمربی استقلال بود.

 

1237727

 

منصوریان در این جلسه تمرینی حتی پا به توپ هم شد تا غیبت بسیاری از بازیکنان در این جلسه تمرینی به چشم نیاید و انگیزه و آمادگی خود را به رخ حاضران در تمرین بکشد. هرچند شرایط در تمرین استقلال مانند همیشه نبود و هنوز فضای سنگین بعد از شکست برابر پدیده حکمفرما بود اما اولین تمرین آبی ها با آرامش پشت درهای بسته به پایان رسید تا فعلا آبی ها شرایط سفید را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها