کد خبر : 1459593 | 16 شهریور 1396 ساعت 21:48 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید کیفیت مهاجمان خود را بالا ببریم؛

کرانچار: حذف، باعث خراب شدن جو تیمم می‌شود

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان می گوید که به بازیکنانش در مورد اینکه گفته می شد صنعت نفت با تیم دومش بازی می کند، هشدار داده است.

کرانچار: حذف، باعث خراب شدن جو تیمم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان و حذف از رقابت‌های جام حذفی در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


قطع برق ورزشگاه به ضرر ما بود
برای چنین مسابقه‌ای نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. ما بر حریف مسلط بودیم و شانس‌های بسیاری را ایجاد کردیم. این را نباید پنهان کرد که قطع برق ورزشگاه به ضرر ما بود و جایی که مسابقه را در دست داشتیم قطع برق باعث شکستن حملات‌مان شد.


این حذب باعث خراب شدن جو اطراف ما می شود
کسب این نتیجه و حذف از جام حذفی باعث خراب شدن جو اطراف تیم می‌شود، اما امیدوارم در سه بازی مهم آینده پیروز شویم و این نتیجه را جبران کنیم.


باید کیفیت مهاجمان خود را بالا ببریم
از یک هفته قبل و زمانی که اخباری مبنی بر بازی دادن صنعت نفت به تیم دومش منتشر می شد، به بازیکنان هشدار می‌دادم. به غیر از این، صحبت‌های بنده نیز این مسئله را نشان می‌داد و بازیکنان ما از نظر انگیزه هیچ چیزی کم نداشتند. ما باید مهاجمان خود را آنالیز کرده و به آنها برای گل نزدن‌شان هشدار  بدهیم. باید کیفیت مهاجمان‌مان را بالا ببریم تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

دیدگاه‌ها