کد خبر : 1462222 | 28 شهریور 1396 ساعت 18:06 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

معضل دفاع راست در تیم قلعه نویی

امیرقلعه نویی در شرایطی باید تیمش را مقابل استقلال تهران ارنج کند که در پست دفاع راست با مصدومیت و محرومیت بازیکنان مورد نظرش روبرو است.

معضل دفاع راست در تیم قلعه نویی 

به گزارش "ورزش سه"، علی حمام طی سال های گذشته مدافع راست سبزپوشان در لیگ برتر بوده، اما این بازیکن با حضور امیرقلعه نویی جایگاه خود را از دست داد و دانیال اسماعیلی فر که فصل گذشته در پست هافبک تدافعی به میدان می رفت در دیدارهای ابتدایی لیگ هفدهم برای بازی در پست دفاع راست انتخاب شد.


اسماعیلی فر اما در دیدار برابر فجرسپاسی شیراز که در جام حذفی برگزار شد، با شکستگی از ناحیه بینی روبرو شد و  روزهای واپسین دوران نقاهت را پشت سر می گذارد.


حمام در دیدار برابر استقلال خوزستان جایگزین دانیال اسماعیلی فر شد، اما مصدوم شد تا در دیدار برابر استقلال تهران قلعه نویی مجبور به انتخاب جدیدی شود.


مهدی رجب زاده فصل قبل در این پست به میدان رفت؛ ولی این بازیکن باتجربه هم مصدوم است و سرمربی سبزها به ناچار باید دست به انتخاب های دیگری بزند.


حضور محمدرضا حسینی هافبک راست ذوب آهن در پست دفاع راست و یا استفاده از نژاد مهدی انتخاب های محتمل قلعه نویی در دیدار حساس برابر استقلال هستند؛ با این حال نمی‌توان پیش بینی دقیقی از انتخاب سرمربی ذوب آهن در این پست داشت.

دیدگاه‌ها