کد خبر : 1462826 | 31 شهریور 1396 ساعت 13:04 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

امید ابراهیمی معادلات استقلال را تغییر می دهد؟

بازگشت فرمانده، توفیق اجباری سرمربی جدید

بازی استقلال برابر ذوب آهن تنها یک خبر خوب برای آبی ها نداشت و آن هم بازگشت فرمانده خط میانی به میادین بود.

بازگشت فرمانده، توفیق اجباری سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از تساوی استقلال برابر ذوب آهن این تیم برای اولین بار به قعر جدول رده بندی سقوط کرد، منصوریان از سمت خود استعفا کرد و آمار گل نزدن مهاجمان این تیم همچنان ادامه داشت اما خبر خوب بازگشت امید ابراهیمی به میدان بود، بازیکنی که حضور چند دقیقه اش در هفته هفتم لیگ برتر هواداران این تیم را کمی به آینده امیدوار کرد.


امید ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در 3 فصل گذشته بوده است که بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت طولانی در بازی با ذوب آهن، برگشت تا این پیغام را به هواداران بدهد که می تواند در بازی های بعدی تیمش را به طور کامل همراهی کند.


بازگشت امید ابراهیمی به خط هافبک استقلال می تواند به این تیم شخصیت بدهد و ریتم بازی آبی ها را منظم کند و شاید این از بدشناسی علیرضا منصوریان بود که در 6 هفته اول امید ابراهیمی حضور نداشت که بتواند به او در راه ابقا در استقلال کمک کند.


حالا بازگشت امید ابراهیمی به میادین یک توفیق اجباری برای سرمربی جدید استقلال خواهد بود چراکه او می تواند این بازیکن با کیفیت را در ترکیب تیم خود داشته باشد.


استقلال در 7 هفته اول لیگ برتر هم در حمله و هم در دفاع مشکلات زیادی داشت و امید ابراهیمی بازیکنی است که با استفاده از قدرت جنگندگی بالا می تواند به این تیم کمک کند.


به جز این امید ابراهیمی با قدرت شوت زنی بالا می تواند در راه گلزنی هم به استقلال بسیار کمک کند و آبی ها با حضور او می توانند امیدوار باشند از وضعیت بدی که گرفتار آن شده اند نجات پیدا کنند.

دیدگاه‌ها