کد خبر : 1463000 | 01 مهر 1396 ساعت 08:52 | 148.3K بازدید | 0 دیدگاه

3+1 ستاره برانکو در ابوظبى غایب هستند

دردسر هولناک پرسپولیس برابر الهلال

روزهاى خوب و شیرین پرسپولیس اکنون جاى خود را به شبح ترسناکى داده که تنها یک معجزه بار دیگر مى تواند امید را بازگرداند.

دردسر هولناک پرسپولیس برابر الهلال

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانى در لیگ برتر و بازى هاى تاکتیکى و مورد علاقه هواداران، حضور پرتعداد بازیکنان ستاره و ملى پوش و صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا و درو کردن جوایز فردى فوتبال ایران روزهاى شیرینى بود که پرسپولیسى ها طى سه فصل اخیر پشت سر گذاشتند و اکنون با حادثه تلخى همراه شده اند.


پرسپولیس و مهدى طارمى به دلیل نقض تعهد قرارداد با ریزه اسپور محروم شدند. خبر کوتاه بود؛ اما شرایط تیم را اکنون دگرگون و سخت کرده است.


پرسپولیس چهار روز دیگر باید به مصاف الهلال عربستان برود و این حکم ضمن تاثیر روى روحیه بازیکنان، یکى از ستاره هاى این تیم را نشانه گرفت و با محرومیت همراه کرده است. مهدى طارمى که با ٦ گل زده اینبار آقاى گلى آسیا را نشانه گرفته بود و سرخپوشان مى توانستند از این انگیزه فردى او به سود خود براى بالا بردن شانس صعود استفاده کنند، اکنون با دردسر مواجه شده اند.


محرومیت مهدى طارمى در کنار محرومیت انضباطى محمد انصارى و کمال کامیابى نیا باعث مى شود برانکو بدون سه بازیکن اصلى خود به مصاف یکى از قدرتمندترین تیم هاى منطقه برود و جدالى نابرابر داشته باشد.


این سه بازیکن محروم در کنار سیدجلال حسینى که هنوز وضعیت حضورش در این جدال نامشخص است و البته شایان مصلح که باید وضعیتش را از زبان پزشک تیم شنید.


شاگردان برانکو از این بازى و شرایط هولناکش باز هم با امید خارج خواهند شد یا شرایط، آنها را در آستانه کسب افتخارى تاریخى از پا خواهد انداخت؟

دیدگاه‌ها