کد خبر : 1465345 | 13 مهر 1396 ساعت 11:13 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی انگلیس - اسلوونی

دو تیم انگلیس و اسلوونی، امروز در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی انگلیس - اسلوونی

به گزارش "ورزش سه"، مقدماتی جام جهانی در اروپا با حساسیت بالایی در حال پیگیری است و تیم‌ها آخرین دیدارهای خود را پیش رو خواهند داشت. این هفته انگلیس و اسلوونی، دیدار حساسی را در ومبلی برگزار خواهند کرد. شاگردان ساوتگیت در 6 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده و 4 پیروزی و 2 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. انگلیس در حال حاضر با 20 امتیاز از این 8 بازی در صدر جدول گروهش قرار گرفته و اسلوونی که امروز باید مقابل آنها قرار بگیرد، با 14 امتیاز در رده سوم است.

 

1204207

 

 

انگلیس در یورو 2016 نیز صعود مقتدرانه ای به رقابت ها داشت؛ ولی در طول رقابت ها بسیار ضعیف کار کرد و به جایی نرسید و حال سه شیرها امیدوارند با ساوتگیت، اوضاع به کلی عوض شود و آنها در جام جهانی بر خلاف تورنومنت های اخیر، نتایج خوبی کسب کنند.

 

دله آلی به دلیل توهینی که به هم تیمی اش کرده بود، یک جلسه محروم شده و این بازی را از دست داده است. فابین دلف و فیل جونز به علت مصدومیت از ترکیب تیم خارج شدند و هری وینکس، ستاره جوان تاتنهام برای اولین بار به تیم ملی انگلیس دعوت شده است. مارکوس راشفورد قطعا به سمت فیکس شدن گام برمی‌دارد تا در کنار هری کین و استرلینگ، مثلث خط حمله انگلیس باشد. جک باتلند ممکن است در بازی بعدی انگلیس به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1245004

دیدگاه‌ها