کد خبر : 1465348 | 13 مهر 1396 ساعت 11:31 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ایرلند شمالی - آلمان

دو تیم ایرلند شمالی و آلمان، امشب در ورزشگاه ویندسورپارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ایرلند شمالی - آلمان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اختلاف زیادی با رقبا در جدول دارند و می‌توان صعود آلمان به عنوان صدرنشین به جام جهانی و صعود ایرلند شمالی به پلی آف را از حالا قطعی دانست. تیمی که در این گروه نتوانست راه به جایی ببرد، جمهوری چک بود که در رده چهارم قرار دارد. ایرلند شمالی نسبت به تیم سوم یعنی آذربایجان، 9 امتیاز اختلاف ایجاد کرده و در حالی که 2 بازی به پایان باقی مانده، صعودشان به پلی آف قطعی است.

 

1238908

 

 

ایرلند شمالی در بازی رفت مقابل آلمان، 2-0 مغلوب شد و حالا در خانه انگیزه های بالایی در سر دارد. از آن سو آلمان بدون حضور تیمو ورنر، مهاجم لایپزیش پا به این دیدار خواهد گذاشت. او که 3 گل در مقدماتی جام جهانی زده تا تعداد گلهایش برای تیم ملی آلمان را به عدد 6 برساند، از مهم ترین مهره های یواخیم لوو در ترکیبش محسوب می‌شود.

 

این در حالیست که مهاجمان زیادی می‌توانند برای تیم لوو به میدان بروند. توماس مولر یکی از آنهاست که شروع خوبی در این فصل داشته و موفق به زدن یک گل و ارسال دو پاس گل شده است. مهاجم 28 ساله می‌تواند در هر پستی در زمین بازی کند و این قابلیت او در تیم لوو به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین جولیان درکسلر نیز یکی از گزینه های بسیار خوب برای بازی در خط حمله است. به علاوه می‌توان به لروی سانه نیز اشاره کرد.

 

غایب بزرگ این دیدار مسوت اوزیل است که به علت مصدومیت در ترکیب تیم قرار نگرفته؛ ولی شاید از لحاظ فنی نیز خیلی به سطحی که لوو از او انتظار دارد نزدیک نیست و این مصدومیت بهانه ای برای دعوت نکردن او شد. حال باید دید که آیا ایرلند قادر به انتقام گرفتن خواهد بود یا آلمان نتیجه بازی رفت را تکرار می‌کند.

دیدگاه‌ها