کد خبر : 1465352 | 13 مهر 1396 ساعت 11:55 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرژانتین - پرو

دو تیم آرژانتین و پرو، امشب در بوینس آیرس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرژانتین - پرو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سامپائولی در حال حاضر در رده پنجم جدول گروهشان قرار گرفته اند و در صورت اتمام کار در همین رده، به پلی آف صعود خواهند کرد و برای قطعی کردن صعود خود باید حداقل در رده چهارم باشند، رتبه ای که در حال حاضر در اختیار پرو است.

 

با توجه به بازیکنان، آرژانتین هیچ بهانه ای برای عدم کسب موفقیت در این بازی نخواهد داشت. لیونل مسی، ایکاردی، دیبالا، اگوئرو، دی ماریا و ایگواین بازیکنانی هستند که هر یک می‌توانند خط حمله هر تیمی را به سطحی بالاتر ببرند و آلبی سلسته به هیچ وجه در مقدماتی جام جهانی خطری جدی برای رقبا نبوده است.

 

1239573

 

 

در حالی که انتظار می‌رفت آنها مثل برزیل صعودشان را قطعی کرده باشند، حال باید با پرو رقابت کنند و جایگاه این تیم را برای حضور در جام جهانی تصاحب کنند. آنها فرم خوبی نیز در بازی های اخیر نداشتند. در ماه سپتامبر، پس از شکست 2-0 مقابل بولیوی، آلبی سلسته مقابل اروگوئه به تساوی تن داد و آخرین پیروزی آنها به دیدار مقابل شیلی در ماه مارس بازمی‌گردد.

 

در آن سو، پرو 3 بازی خود را که شامل دیدار مقابل اروگوئه، بولیوی و اکوادور می‌شود با پیروزی پشت سر گذاشته است. با این حال حتی عدم صعود مستقیم به جام جهانی نیز کار آرژانتین را دشوار نخواهد کرد؛ زیرا آنها در پلی آف باید به مصاف نیوزلند بروند. با این حال صعود غیرمستقیم به وجهه این تیم ضربه خواهد زد و قطعا تمام تلاش آنها بر صعود مستقیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها