کد خبر : 1466253 | 17 مهر 1396 ساعت 21:14 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای کاپیتان تیم فوتبال بانوان آینده سازان

تخشا: آن از سپاهان این از آینده سازان

بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان در خصوص منحل شدن این تیم صحبت کرد.

تخشا: آن از سپاهان این از آینده سازان

به گزارش "ورزش سه" شیدا تخشا بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد، در خصوص منحل شدن این تیم گفت: تمرینات تیم ما دیر آغاز شد، متاسفانه اسپانسر و حامی مالی نداشتیم. خیلی از مسئولان قول دادند که شرایط بهتر می شود، ولی بازیکنان تیم به این وعده ها دلخوش نبودند. پارسال هم با چنگ و دندان قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شدیم.

 

وی ادامه داد: آن‌ از سپاهان که سهمیه لیگ برتر فوتسال بانوان را کسب کرد، ولی هیچ مسئولی حمایت نکرد، اینم از تیم فوتبال بانوان آینده سازان که منحل شد.

 

تخشا افزود: تیم آینده سازان میهن نجف آباد، همیشه از مدعیان لیگ برتر فوتبال بانوان بود و در سه‌ رده ابتدایی جدول این رقابت ها قرار می گرفت، ولی متاسفانه با جلسه ایی که امشب برگزار شد، این تیم منحل شد. بازیکنان تیم هنوز ۸۰ درصد مبلغ قرارداد‌‌ِ فصلِ قبلِ خود را نگرفته اند و با این شرایط نمی توانستیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

 

کاپیتان تیم فوتبال بانوان آینده سازان، در پاسخ به این سوال که "با توجه به منحل شدن این تیم، سرنوشت بازیکنان چه می شود" اظهار داشت: بازیکنان تیم آینده سازان، از بهترین های ایران هستند، ما از سایر تیم ها پیشنهاد داشتیم، ولی به احترام مدیرعامل تیم، آقای موحدی، تا امروز منتظر ماندیم. با وجود منحل شدن این تیم، بازیکنان آینده سازان می توانند به هر تیمی که دوست دارند، بپیوندند؛ هر چند که برایشان خیلی سخت است، چون تمام تیم ها در حال حاضر لیست خود را تکمیل کرده اند.

 

شیدا تخشا در خصوص اینکه با وجود انحلال تیم فوتبال بانوان آینده سازان، بازیکنان این تیم تمایلی برای پیوستن به دیگر تیم شهر اصفهان، (ذوب آهن) دارند یا خیر، اینگونه پاسخ داد: بله بچه ها تمایل دارند در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، در تیم ذوب آهن توپ بزنند، و از فردا تماس ها با بازیکنان آغاز خواهد شد.

 

بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان، در پایان در خصوص مبالغی که از آینده سازان طلب دارند، اظهار داشت: یک‌ تعهدی بین مدیرعامل تیم و بازیکنان بوده است و آقای موحدی خوشبختانه به‌ تعهدات خود پایبند بوده است؛ ایشان واقعا یکه و تنها تیم را اداره کرد، ولی و ما منتظر دریافت مطالباتمان از ایشان و باشگاه هستیم.

دیدگاه‌ها