کد خبر : 1466803 | 20 مهر 1396 ساعت 09:36 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

فقط هواداران اتوبوسی حق ورود ندارند

ماجرای ممنوعیت تماشاگران در بسکتبال چه بود؟

با اینکه گفته می شد حضور تماشاگران تیم میهمان در لیگ برتر بسکتبال سال 96 ممنوع شده، فدراسیون این موضوع را رد کرد.

ماجرای ممنوعیت تماشاگران در بسکتبال چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که جلسه قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال با حضور نمایندگان 9 باشگاه حاضر در فصل 96 و مسئولان فدراسیون برگزار شد.


بعد از این جلسه برخی از رسانه ها از ممنوعیت حضور تماشاگران تیم میهمان در سالن ها خبر دادند و این موضوع را از زبان رییس فدراسیون بسکتبال مطرح کردند.


در چند روز اخیر شاهد موضع گیری های متفاوتی از سوی اهالی بسکتبال و علاقه مندان به این رشته در واکنش به خبر منتشر شده بودیم. اکثرا با این تصمیم مخالفت کردند و برخی معتقد بودند در شرایطی که همه فدراسیون ها هواداران را به ورزشگاه دعوت می کنند، چرا فدراسیون بسکتبال به دنبال راه ندادن تماشاگران به سالن ها است.


ماجرا از این قرار بود که یکی از نمایندگان تیم های لیگ برتری در جلسه قرعه کشی پیشنهاد می دهد که برای جلوگیری از تکرار حواشی سال های گذشته که به درگیری میان تماشاگران تیم ها کشیده شده بود، در لیگ امسال تیم ها همراه با خود هوادار به شهرستان نبرند. رییس فدراسیون نیز در واکنش به این پیشنهاد این موضوع را به رای حاضرین می گذارد.


محمود مشحون در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از 9 باشگاه 7 تای آنها این پیشنهاد را قبول کردند و فقط این طرح 2 نفر مخالف داشت. ما هم آن را تصویب کردیم و قرار شد که تیم ها همراه با خود تماشاگر با اتوبوس به شهرستان نبرند.


وی افزود: ما نمی توانیم جلوی ورود تماشاگری به سالن را بگیریم، چون روی پیشانی افراد نوشته نشده که طرفدار کدام تیم هستند؛ اما این توافق بین تیم ها به وجود آمد. به هر حال اتفاقاتی سال های گذشته میان هواداران تیم ها رخ داد که این مساله به سود بسکتبال است.

دیدگاه‌ها