کد خبر : 1467340 | 22 مهر 1396 ساعت 12:36 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز به سقوط فکر نمی کنیم

حسینی: من نبودم، گسترش بازنده نمی‌شد

مدافع تیم گسترش فولاد اعلام کرد بابت اشتباهی که در بازی با پیکان انجام داده، متاسف است.

حسینی: من نبودم، گسترش بازنده نمی‌شد

سیدمحسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست گسترش فولاد مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی با پیکان انجام دادیم. ما تقریبا به انسجام لازم رسیده ایم و مقابل پیکان روند روبه جلویی داشتیم. بازیکنان پیکان هم از نوع بازی ما عصبی شده بودند. چون سنجیده دفاع می کردیم و ضد حمله می زدیم و این باعث ترس پیکانی ها شده بود.


وی ادامه داد: چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که حداقل یکی از آنها باید به گل تبدیل می شد و بازی با تساوی به پایان می رسید. تمام دلخوری آقای کریمی این بود که ما نباید می باختیم. اگر حق ما باخت بود، خیلی راحت به تیم حریف تبریک می گفتیم و تمام می شد.


مدافع گسترش فولاد درباره اشتباهی که سر گل پیکان انجام داد، بیان کرد: من در آن صحنه باید توپ را دفع می کردیم اما در 6 قدم دریبل زدم و اشتباه بدی انجام دادم. متاسفانه با همین اشتباه 3 امتیاز را به تیم حریف تقدیم کردیم. اگر محسن حسینی در زمین نبود، پیکانی که 4 برد متوالی کسب کرده بود را متوقف می کردیم. از این اشتباه هم متاسف هستم. به هر حال از بازیکن باتجربه انتظار باتجربگی می رود و من اشتباه کردم.


حسینی افزود: بعد از گل پیکان آقافیروز مرا کنار زمین فراخواند و پرسید که سید چه کردی؟ من هم گفتم به اشتباه دریبل کردم و دیگر حرفی زده نشد. من اولین بار است با فیروز کریمی کار می کنم اما با شاگردان او که هم بازی بودم، چیزهای زیادی درباره رفتار خوب ایشان شنیده ام.


وی درباره آینده گسترش فولاد و امکان سقوط به دسته اول خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر جدول را نگاه کنید تیم ما سقوط می کند اما خوشبختانه فاصله امتیازات زیاد نیست و ما زمان برای جبران داریم. به هر حال کادرفنی تازه حضور پیدا کرده و زمان لازم است تا با شرایط خو بگیرند. شک نکنید هدفگذاری مان ابتدا این است که به اواسط جدول برسیم و سپس نیم نگاهی هم به بالای جدول داشته باشیم.

دیدگاه‌ها