کد خبر : 1468047 | 25 مهر 1396 ساعت 15:20 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

این بار سرمربی سن آنتونیو خشمگین شد؛

تنش ادامه‌دار ستاره‌های NBA و ترامپ

گرگ پاپاویچ سرمربی سن آنتونیو اسپرز دونالد ترامپ را یک بزدل بی‌عاطفه خواند و از رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد.

تنش ادامه‌دار ستاره‌های NBA و ترامپ

به گزارش "ورزش سه"، دونالد ترامپ روز دوشنبه عنوان داشت  که رئیس جمهورهای پیشین ایالات متحده با خانواده سربازان کشته شده تماس نمی‌گرفتند. او گفته بود: "بعضی از رئیس جمهورهای پیشین با خانواده سربازان کشته شده تماس نمی‌گرفتند. بعضی‌ها برای آن‌ها نامه می‌نوشتند و بعضی‌های دیگر هیچ تماسی برقرار نمی‌کردند."


گرگ پاپاویچ سرمربی سن آنتونیو اسپرز در این رابطه در انتقاد از ترامپ گفت: "حرف‌هایی که رئیس جمهور زد من را متعجب و ناامید کرد. نحوه‌ای که او کشور را اداره می کند خوب نیست اما حرف‌هایی که امروز درباره کسانی که عزیزانشان را در جنگ از دست داده اند زد و دروغ‌هایش درباره اینکه اوباما و بوش هرگز با خانواده‌های آن‌ها تماس نگرفته‌اند، زیاده روی بود. من هیچ حرفی در این باره ندارم. مردی که در کاخ سفید اقامت دارد، یک بزدل بی‌عاطفه است که فکر می‌کند می‌تواند با کوچک کردن بقیه خودش را بزرگ کند. ما یک دروغگو را به کاخ سفید فرستادیم و رفتارش نشان می‌دهد او از نظر روحی و روانی و احساسی مناسب ریاست جمهوری نیست و کل دنیا این را می‌داند. افرادی که برای او کار می‌کنند باید بسیار شرمسار باشند زیرا او را بهتر از سایرین می‌شناسند و با این حال هیچ کاری نمی‌کنند."


این اولین درگیری NBA و کاخ سفید نیست. پیش از این افرادی نظیر استفن کری، لبران جیمز و خود پاپاویچ و تعداد دیگری از شخصیت‌های مطرح NBA به انتقاد از رئیس جمهور آمریکا پرداخته بودند و این تنش ها تا جایی پیش رفت که رسم حضور تیم های قهرمان NBA در کاخ سفید شکسته شد و بازیکنان گلدن استیت امسال به ملاقات رییس جمهور نخواهند رفت.

دیدگاه‌ها