کد خبر : 1468256 | 26 مهر 1396 ساعت 12:44 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

وقت بیدار شدن است آقای برانکو (عکس)

سرمربی پرسپولیس نیاز به یک بازنگری در رفتار خود در قبال بازیکنان دارد تا روحیه تیمش را برگرداند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به معنی پایان کار سرخپوشان در این رقابت ها و از دست رفتن رویای قهرمانی بود. پرسپولیس در شرایطی شب گذشته به تساوی دو بر دو مقابل الهلال رسید که بازی رفت را با 4 گل شکست خورده بود و شاید امید زیادی به بازگشت نداشت. مطابق پیش بینی ها در جریان بازی دیشب نیز نتوانست 4 گل بازی رفت را جبران کند و در نهایت همه چیز برای شاگردان برانکو از بین رفت.


در چنین شرایطی پرسپولیس حالا باید تمام تمرکز خود را روی بازی های لیگ برتر و جام حذفی بگذارد. در این مسیر نقش برانکو ایوانکوویچ برای ریکاوری روحی سرخپوشان بسیار کلیدی خواهد بود.


اگر به این موضوع نگاه کنیم که پرسپولیس با مشکلات زیادی مواجه است، کار سخت برانکو بیشتر مشخص می شود. مصدومیت چند بازیکن کلیدی، محرومیت مهدی طارمی، محرومیت از نقل و انتقالات، شایعات متعدد درباره برخی بازیکنان و ... همه از مسائلی هستند که کار برانکو را دشوار جلوه می دهند. در این بین برانکویی که اوایل بازی دیشب با الهلال با خمیازه هایش روی نیمکت چهره جدیدی از خود نشان داد، باید بتواند با یک بازنگری در رفتار خود، تیم را به شرایط فوق العاده گذشته برگرداند.


فراموش کردن اتفاقات بازی با الهلال مهم ترین موضوعی است که برانکو باید شاگردانش را در مسیر آن هدایت کند. او قطعا نیاز به بازیکنانی دارد تا بتوانند با شرایط خوب لیگ و حذفی را ادامه دهند. با توجه به محرومیت از جذب بازیکن جدید برانکو مجبور است فرشته های خوشبختی اش را از بین نفرات کنونی انتخاب کند. بی تردید حالا که برخی حاشیه های بیرونی نیز برای پرسپولیس ایجاد شده، سرمربی کروات باید بتواند با پایان دادن به حواشی، پرسپولیس را در مسیر قهرمانی های داخلی هدایت کند.


موفقیت های ادامه دار پرسپولیس انتظارات را از این تیم بالا برده و حالا با وجود کنار رفتن از آسیا حتی خیلی ها این تیم را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ هفدهم نیز می دانند. این مهم اما با حرف حاصل نمی شود. مخصوصا حالا که به نظر می رسد حواشی به پرسپولیس نفوذ کرده و ادامه دادن با شرایط قبلی به سود این تیم نخواهد بود. برانکویی که در دو سال گذشته توانسته به خوبی از پس حواشی موجود در پرسپولیس بربیاید، حالا باید بار دیگر توانایی هایش در این امر را نشان دهد.


در شرایط کنونی برانکو باید هوشیار باشد و با به کار گیری همه توانایی های فنی و مدیریتی خود قاطعانه تر در قبال شاگردانش تصمیم بگیرد. شاید وقت آن رسیده تا برانکو با اصلاح برخی رفتارها در نوع برخورد با بازیکنان تجدید نظر کند و با برداشتن چوب اصلاحات، به ترمیم نقاط ضعف تیمش بپردازد. قطعا اصلاح نکردن برخی رفتارها می تواند در بلندمدت به تیم ضربه بزند و مشکلات جدیدی را برای سرخپوشان ایجاد کند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها