کد خبر : 1468948 | 29 مهر 1396 ساعت 17:50 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی:

ماندنم در PSG ربطی به نیمار نداشت

مارکو وراتی در ابتدای تابستان به گزینه شماره یک خریدهای بارسلونا بدل شده بود.

ماندنم در PSG ربطی به نیمار نداشت

به گزارش "ورزش سه"، وراتی جزیره ایبیزا را برای تعطیلات تابستانی خود انتخاب کرده بود و همین بهانه ای شد تا خبرنگاران حوزه بارسلونا حضوری فعال در اطراف او داشته باشند. تقریبا روزی نبود که نشریات بارسا خبری از انتقال احتمالی او کار نکنند اما در نهایت وراتی پس از بازگشت از تعطیلات با اخراج مدیربرنامه هایش اعلام کرد که در پی اس جی ماندنی خواهد بود.

مدیر برنامه های ستاره ایتالیایی در مصاحبه ای جنجالی گفته بود که موکلش به زندانی امیر قطر تبدیل شده است.

 

 

1248628

 

 

وراتی در مصاحبه جدید خود در مورد تابستان پرحاشیه اش گفت:« تابستان چندان خوبی نبود. اتفاقاتی افتاد که باب میل من نبودند. به خصوص از رفتار برخی اطرافیانم راضی نبودم. هرگز فکر نمی کردم که تعطیلاتی پرحاشیه داشته باشم. هیچوقت هم نگفته بودم که می خواهم از پی اس جی جدا شوم. تعطیلات که تمام شد، به باشگاه رفتم و گفتم که می خواهم بمانم.

خیلی ها فکر می کنند من به خاطر پول در پی اس جی ماندم و اینکه چون قرار بود نیمار و امباپه جذب شوند ولی در آن مقطع اصلا نمی دانستم نیمار قرار است به پی اس جی بیاید. ضمنا اگر به تیمی دیگر می رفتم، مطمئن باشید که پول بیشتری از پی اس جی به من می دادند.

نیمار هم اگر به سیتی و چلسی می رفت، پول بیشتری دریافت می کرد ولی او هم مثل من، پی اس جی را به خاطر پروژه ورزشی جاه طلبانه اش انتخاب کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها