کد خبر : 1472138 | 13 آبان 1396 ساعت 22:03 | 103.5K بازدید | 0 دیدگاه

شب فوق‌العاده مهاجم ایرانی برای مدعی شدن تیم؛

جهانبخش، همه‌کاره آلکمار و بهترین پاسور لیگ هلند

ملی‌پوش ایرانی آلکمار با تاثیر گذاری مستقیم روی ۳ گل بیشترین نقش را در پیروزی تیمش برابر ویلم داشت.

جهانبخش، همه‌کاره آلکمار و بهترین پاسور لیگ هلند

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلکمار در حضور ثابت علیرضا جهانبخش به‌عنوان وینگر راست در چارچوب هفته یازدهم لیگ اردیویسه هلند از ساعت ۲۱ امشب در آفاس استادیوم پذیرای ویلم بود.


برخلاف جریان مسابقه ویلم در دقیقه ۲۵ توسط بِن رینسترا به گل رسید؛ اما ۹ دقیقه بعد آلکمار با پاس در عمق علیرضا جهانبخش و خطایی که روی ووت وگورست اتفاق افتاد صاحب پنالتی شد که مهاجم ایرانی این تیم با فریب گلر توپ را به کنج سمت راست دروازه زد تا بازی مساوی دنبال شود و نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

1251812

 

 گل علیرضا جهانبخش به ویلم تیلبورگ


در دقیقه ۵۴ باز هم جهانبخش به وگورست پاس در عمق داد که این بار او با پاس به عقب موقعیت خوبی را فراهم کرد تا تیل با ضربه تمام کننده آلکمار را با نتیجه ۲ بر یک پیش بیاندازد.

 

1251809

 


وگورست که با وجود پاس‌های خوب جهانبخش نتوانسته بود گلزنی کند، در دقیقه ۶۵ این کار را انجام داد و پاس در عمق هم‌تیمی ایرانی خود را با جای‌گیری مناسب گرفت و تبدیل به سومین گل آلکمار کرد.


جهانبخش که شب فوق‌العاده‌ای با تاثیرگذاری مستقیم روی هر سه گل آلکمار پشت سر گذاشته بود، در دقیقه ۷۴ با دابنی دوس سانتوس تعویض شد؛ بعد از بیرون رفتن او ویلم در دقیقه ۸۵ یکی از گل‌ها را جبران کرد؛ ولی یاران جهانبخش موفق شدند به برتری ۳ بر ۲ خانگی برسند و با ۲۲ امتیاز موقتا به رده سوم جدول لیگ اردیویسه صعود کنند.

 

1251811

 


جهانبخش علاوه بر دو پاس گلی که در جام حذفی هلند داده، امشب موفق شد سومین گلش در این فصل را به ثمر برساند و همچنین با دادن پنجمین پاس گل، بهترین پاسور لیگ اردیویسه تا پایان هفته یازدهم شود.

 

1251810

دیدگاه‌ها