کد خبر : 1472654 | 16 آبان 1396 ساعت 10:51 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

تجاده و تورس با 57 گل ملی

حمله مهاجمان خطرناک پاناما به سد دفاعی ایران

مدافعان تیم ملی ایران می توانند مقابل زوج خط حمله تیم ملی پاناما محک خوبی بخورند.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی ایران روز جمعه در دیداری تدارکاتی مقابل پاناما قرار خواهد گرفت؛ دیداری که اگرچه خیلی ها اعتقاد دارند کمک زیادی به شاگردان کارلوس کی روش نمی کند اما با توجه به اینکه پاناما به جام جهانی صعود کرده، می تواند حریف تدارکاتی مطلوبی برای ایران باشد.


پاناما در حالی مقابل ایران قرار می گیرد که بازیکنان لژیونر زیادی در کشورهای دیگر دارد اما هیچکدام از این نفرات بازیکنان مشهوری نیستند. با این حال نفرات خط حمله پاناما بازیکنان قدرتمند و باتجربه ای هستند که نقش زیادی نیز در صعود تیمشان به جام جهانی روسیه داشتند.


پانامایی ها در خط حمله از وجود دو بازیکن باتجربه به نام های لوییس تجاده و گابریل تورس استفاده می کنند که بسیار خطرناک هستند و می توانند هر خط دفاعی را آزار دهند.


لوییس تجاده بازیکن 35 ساله ای است که شانزدهمین سال حضورش در تیم ملی پاناما را می گذراند و 104 بازی ملی در کارنامه اش دارد. او در سال های گذشته 43 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و سابقه حضور در تیم های زیادی از جمله تیم العین امارات را دارد. تجاده اکنون در تیم یونیورسیتی پرو توپ می زند.

 

1252349

 


گابریل تورس مهاجم 29 ساله ای که عضو تیم لائوزانو اسپورت سوئیس است، زوج تجاده در خط حمله پاناما است. تورس از سال 2005 به عضویت تیم ملی پاناما در آمد و در 67 بازی ملی 14 گل به ثمر رساند. او سابقه بازی در چند تیم اروپایی را نیز در کارنامه دارد و در خط حمله کمک زیادی به تجاده می کند.

 

1252348

 


با توجه به تفکرات تدافعی کارلوس کی روش به نظر می رسد در بازی روز جمعه ایران و پاناما تقابل جالبی میان سد دفاعی تیم ملی ایران و مهاجمان ارزشمند پاناما را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها