کد خبر : 1473790 | 22 آبان 1396 ساعت 12:47 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس؛

اگر طاهری به مدیریت بازنگردد

علی اکبر طاهری بعد از استعفای خود از سمت مدیرعاملی پرسپولیس راهی کربلا شد و طبق اعلام فردا به تهران بازخواهد گشت.

اگر طاهری به مدیریت بازنگردد

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل سه فصل اخیر سرخپوشان که در این مدت به یمن موفقیت‌های فنی تیم شرایط پرافتخاری را به خود اختصاص داده است، بنا بر آنچه که عدم همکاری از سوی برخی عنوان کرده، در اتفاقی عجیب با استعفا از سمت خود راهی کربلا شد.


هرچند در این ارتباط گفته می‌شود قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته نیز در این تصمیم علی اکبر طاهری نقش داشته، اما او در گفتگوهای دوستانه از نقش برخی‌ها که به دنبال کارشکنی در مسیر اهداف اقتصادی او بودند صحبت کرده است. در سمت مقابل اما وزارت ورزش و جوانان ضمن رد این ادعا مدعی است که تمام تعاملات لازم برای رسیدن به موفقیت در طول مدت اخیر با مدیران و مسئولان پرسپولیس صورت گرفته است.


مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان نیز طی مدت اخیر بارها با اعلام رضایت خود از وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس، حمایت خود را از علی اکبر طاهری اعلام کرده بود. در این رابطه اما همه منتظر روز سه شنبه و بازگشت علی اکبر طاهری از سفر کربلا هستند. طاهری اما طبق ادعای نزدیکان به این باشگاه در حالی از کربلا به تهران بازخواهد گشت که بعد از آن سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را در دستور کار قرار داده است.


منابع نزدیک به وزارت ورزش و جوانان از تمایل وزیر به ادامه همکاری با علی اکبر طاهری علیرغم قانون موجود در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان است و قرار است در جلسه‌ای با مدیرعامل این باشگاه راه‌های ادامه همکاری مجدد را بررسی کنند.


اما در صورتی که علی اکبر طاهری راضی به ادامه همکاری با پرسپولیس در سمت مدیرعاملی نشود، وزارت ورزش قصد دارد دست به تغییراتی در راس مدیریت این باشگاه نزد و با همان ترکیب قبلی و بدون طاهری امور باشگاه را در اختیار حمید رضا گرشاسبی با عنوان سرپرست موقت قرار دهد. شرایط ویژه‌ی این باشگاه و البته آشنایی کامل نفرات فعلی به شرایط آن در کنار اینکه وزارت به دنبال این است تا از ایجاد حاشیه و تنش در مورد انتخاب جدید، خودداری کند.


در مورد موضوع مربوط به اسپانسر سابق نیز منابع نزدیک به وزارت ورزش خبر از جلسه مشترک بین شیرازی و مسئولان پرسپولیس برای دریافت مطالبات سرخپوشان می‌دهند.  مساله‌ای که باعث خواهد شد با واریز هشت میلیاردی به حساب باشگاه نه تنها خطرات مربوط به حکم مهدی طارمی و جریمه مالی در نظر گرفته شده دور شود که اعتراض خاموش بازیکنان در مورد مطالبات‌شان نیز برطرف شود. 


در نهایت وزارت ورزش تمام مسائل مربوط به ادامه همکاری علی اکبر طاهری و یا تصمیم قطعی او برای پایان کار در مدیریت این باشگاه را سنجیده و تنها منتظر بازگشت او به تهران و برگزاری جلسه با اوست.

دیدگاه‌ها