کد خبر : 1474576 | 26 آبان 1396 ساعت 14:50 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا و کریم شیره ای فرقی برای شما ندارند

نخعی: فوتبال را به لجن کشیده‌اید

سرمربی مس کرمان بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی با خشم و ناراحتی در نشست مطبوعاتی صحبت های بی سابقه ای را به زبان آورد.

نخعی: فوتبال را به لجن کشیده‌اید

به گزارش "ورزش سه"، احمد نخعی که برای اولین بار بود چنین علیه جریان مخالف تیم صحبت می کرد همچنین این جریان را تهدید به افشاگری کرد. حرف های نخعی از اینجا آغاز شد که : روز اول همه این آقایان گفتند که تیم ضعیف است اما حالا که تیم امتیاز می گیرد و خوب است تیر انتقاداتشان را به سمت آقای دلاوری برده اند، ایشان چکاره است؟ مشکل فوتبالی به من مربوط می شود. اگر واقعا صحبتی دارید بیایید و فوتبالی صحبت کنید. بپرسید تیم چرا نتیجه گرفته و چرا اینطور بازی می کند من هم مطمئنا پاسخگو خواهم بود. من نمی فهمم این رفتارها درباره آقای دلاوری برای چه چیز است.


وی در ادامه گفت: آقایان اینقدر روی تیم ما فشار وارد نکنید، همین فشارهای روانی تیم مان را از کورس عقب انداخته است. توپ از یک قدمی دروازه نمی توانیم گل کنیم و این بار روانی است روی تیم ما. آقایانی که شعار می دهید فوتبال را به لجن کشیده اید یک جلسه سر تمرین های ما حاضر شوید و ببینید تمرینات ما چه کرنری زده می شود، شاید صد برابر مشکل تر ازاین توپ ها؛ نمی خواهم تمرین را با بازی مقایسه کنم اما حداقلش این است که این توپ ها را راحت می توان گل کرد که بازیکن توپی که مقابل پایش قرار گرفته نتوانسته گل کند و این بار روانی است. نیمه دوم بازیکنان با زانوهای لرزیده پا به میدان گذاشتند چراکه فکر می کنند هر لحظه اگر توپ گل نشود از روی سکوها به او توهین خواهد شد و علیه اش شعار سر می دهند.


او درباره انتقاداتی از انتخاب بازیکنان جذب شده به گوشش رسیده هم می‌گوید: من یک لیست به مسئولین دادم و همه جای دنیا همین است؛ ممکن است بعضی جاها لیست اول یا دوم نشود اما باشگاه با تمام قدرت دنبال آن لیستی که ارائه کردم رفت و تک تک آن بازیکنان را به خدمت گرفت. شاید یکی، دو بازیکن را نگرفتیم که آن هم من به خاطر رقم های نجومی که پیشنهاد می کردند اجازه ندادم جذب تیم شوند. نمی توانم بازیکنی با رقم 600 میلیونی بگیریم بعد به کاپیتان و بازیکن باتجربه تیمم 200 میلیون پرداخت کنم. آقایانی که شعار می دهید بروید سراغ کسانی که فکر می کنید خوب هستند و ما نمی توانیم مبلغ قراردادهایشان را بدهیم. به هیچ عنوان نمی توانم بار روانی تیمم را کم یا زیاد کنم. باشگاه تمام کارهایی که خواستم را انجام داده و بروید همین روزها را با سال های گذشته مقایسه کنید؛ اگر این بازیکنان بد هستند چرا در جدول سوم و چهارم هستیم. تو را به خدا بس کنید.


نخعی در قسمت دیگری به شعار هواداران کرمانی علیه تیم‌های رقیب می‌پردازد و می‌گوید: چرا شما از دقیقه یک به بازیکن حریف توهین می کنید؟ شما شأن یک باشگاه را زیر سوال می برید، فردا نمی گویید که ایشان و ایشان با ادب هستند بلکه می گویند کرمانی ها و هوادارانشان مودب نیستند. الان زمان تمدن هاست بیایید با هم مذاکره کنیم . وضعیت خودتان را با فوتبال و کرمان مشخص کنید؛ می بریم یک چیزی می گویید، می بازیم یه حرف دیگری زده می شود، مساوی می کنیم اینطور رفتار می کنید، مارادونا را بگیریم یک طور دیگر نظر می دهید و کریم شیره ای را بگیریم چیز دیگری باید بشنویم. واقعا خسته مان کرده اید. همه در این فوتبال لذت می برند جز کرمان. به قرآن محمد از این به بعد ساکت نخواهم نشست و با اسم افشاگری می کنم.


سرمربی مس در مورد پیروزی مقابل ماشین‌سازی هم گفت: کار خدا بود که اینطور نتیجه بگیریم و این آقایان بدانند ما در نیمه دوم چهره یک برنده را نداشتیم اما در نیمه اول خیلی بهتر بودیم و فکر می‌کنم از همان موقع که شعار هواداران به نفع ما آغاز شد و بنری که هواداران تهیه دیده بودند به نمایش گذاشته شد گفتم این بازی را خواهیم برد، این ها چیزهایی است که فقط فوتبالی ها می دانند.


او درباره حرف هایی که خطیبی به او و تیمش نسبت داده خاطرنشان کرد: دو نکته را باید همین جا توضیح بدهم که یکی آن است که آقای خطیبی به سمت من آمد و گفت شما به دروازه بانتان گفتید که خودش را روی زمین بیاندازد، خدا من را نیامرزد اگر چنین چیزی از گلرمان خواسته باشم. ابتدا ایشان گفتند خودم گفتم بعد گفت نیمکتم. نه من و نیمکتم همه فوتبالی هستیم و امکان ندارد کسی گفته باشد که او این کار را انجام دهد. همه می دانند که رضا حیدری مصدوم است و از زانو درد دارد و درود بر شرفش که با درد در حال تمرین است. نکته دوم بحث جادوگری است که از ایشان بعید است چنین صحبتی را بیان کنند. من تازه وارد هستم در این فوتبال و نمی توانم خیلی عرض اندام کنم ولی آقای خطیبی بازیکن بزرگ فوتبال ایران هستند و در آلمان بازی کردند و تیم ملی بودند و این حرف ها از ایشان بعید است. اگر ایشان می گویند که ما گل نخوردیم خب آنها هم گل نخوردند پس ما باید بگوییم شما هم جادوگر هستید؟! اصلا این حرف ها مال ما فوتبالی ها نیست.

دیدگاه‌ها