کد خبر : 1474579 | 26 آبان 1396 ساعت 15:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

برخورداری: توجهات را بازمی گردانیم

بی تابی هندبالیست‌ها برای تشکیل دوباره تیم ملی

قهرمانی هندبال آسیا نزدیک است و این فرصتی شده تا یک بار دیگر ستاره های ایران که حالا هر یک در اروپا می درخشند دور هم جمع شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید برخورداری گلر ملی پوش این فصل سپاهان اصفهان که پس از چند فصل دوری دوباره به سپاهان بازگشته است در آستانه بازگشت ستاره های هندبال به تیم ملی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داده است که در ادامه آن را خواهید خواند.

 


* شرایط این فصل برای خودت چطور است؟
در مورد شرایط این فصل باید بگویم که لیگ کمی شرایط فشرده دارد  به خاطر اینکه سطح تیم ها به هم خیلی نزدیک است و سپاهان هم شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم که بتوانیم یک مقام خوب داخل لیگ این فصل کسب کنیم.

 


* شرایط این فصل سپاهان به چه نحوی است؟


در سپاهان شرایط خوبی حکم فرما هست ولی یکسری از بازیکنان ما مصدوم هستند که متاسفانه تا به اینجای لیگ نتوانستند همراهی کنند که امیدوارم در هفته های بعد به ما برسند تا بتوانیم دور برگشت لیگ برتر را آنطور که دوست داریم به پایان ببریم و شرایط باشگاه سپاهان هم که از قدیم حرفه ای بوده و هست.

 

1254144

 

* رتبه پایانی سپاهان در این فصل؟


فکر می کنم که امسال بتوانیم قهرمان لیگ برتر بشویم و هدف اصلی همه ما رسیدن به همین مهم است.

 

* بازگشت ماجک به تیم ملی را چه طور می بینید ؟


درباره تیم ملی باید بگویم با اینکه مدت زیادی اردو نداشته ولی اینکه ماجک به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده خودش میتواند خیلی کمک کننده باشد به خاطر اینکه ماجک شناخت خوبی دارد؛  هم از بازیکنان و هم از شرایط هندبال آسیا و ایران و صد در صد میتواند آینده خوبی را برای هندبال ایران رقم بزند.

 

1254145

 

* با این شرایط چطور می شود هندبال را  دوباره به روزهای اوج اش برگرداند ؟


هندبال تنها نیازی که در حال حاضر دارد،  کسب یک مقام خوب در سطح ملی میباشد و تنها چیزی است که به نظر من که می تواند کمک کند تا نظر رسانه ها و مردم را به سمت مردم بربگرداند.

 

* تفسیر شما از بازی های آسیایی و انتخابی جهان؟


بازی های پیش رو هندبال ایران دیدار های خیلی سختی هست به خاطر اینکه همه تیم های آسیا هم به لحاظ تیمی و هم به لحاظ انفرادی در سطح خوبی قرار دارند و پیشرفت خیلی زیادی داشته اند به خصوص کره و ژاپن همچنین تیم های قطر و عربستان و بحرین هم همیشه در آسیا جزو  قدرت هایی هستند که حرفی برای گفتن داشته اند و بردن این تیم ها هیچ وقت کار آسانی نیست.

 

1254143

 

* آیا این دوره میتوانیم با شکست قطر قهرمان آسیا بشویم؟


امسال به جز قطر تیم های دیگری هم هستند که رقیب ما باشند و نباید فقط فکرمان روی این نکته باشه که باید قطر را ببریم و کار واقعا سختی را داریم و قطر هم یکی از رقیب های ما هست که  فکر نمی کنم بردن آن چیز دور از دسترسی باشد.


* حرف پایانی؟


 امیدوارم که با شروع شدن نتایج خوب هندبال ایران،  شاهد توجه بیشتری از سوی رسانه ها به  این ورزش باشیم و اینکه بتوانیم هندبال را  دوباره به روز های اوج و خوب خودش به کمک هم بازیکنان و مسئولین فدراسیون برگردانیم.

دیدگاه‌ها