کد خبر : 1474778 | 27 آبان 1396 ساعت 17:31 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس درآمد نداشته که مالیات به آن تعلق گیرد

گرشاسبی: پرسپولیسی عاشق شکایت نمی‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر از برطرف شدن مشکلات مالی این تیم با حمایت وزارت ورزش و جوانان داد.

گرشاسبی: پرسپولیسی عاشق شکایت نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیات مدیره پرسپولیس که در غیاب علی اکبر طاهری، به عنوان نماینده پرسپولیس در جلسه مدیران با وزیر ورزش حضور یافته بود، در پایان این جلسه در خصوص شرایط اخیر این باشگاه گفت: یقین دارم هیچ بازیکنی که عاشق پرسپولیس باشد راضی نمی شود با بردن مسایل کشور به بیرون از مرزها باعث محرومیت تیم محبوبش شود.


وی در خصوص برطرف شدن موانع حضور این باشگاه در لیگ قهرمانان گفت: اگر حمایت تمام عیار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و همکاری بزرگان این باشگاه نبود و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شد به این سادگی ها امکان بازگشت وجود نداشت و این موضوع خواست هیچ یک از هواداران میلیونی این تیم نیست.


وی ادامه داد: پیرامون اخذ مجوز حرفه ای، باشگاه پرسپولیس همه اقداماتی را که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده بود، انجام داده و یک سری از تسویه حساب ها نیز صورت گرفته و برخی از بدهی ها هم در کمیته حل اختلاف بررسی خواهد شد؛ همچنین تعدادی از پرونده ها نیز در دادگاه حکمیت ورزش وجود دارد و هنوز محکومیتی صادر نشده است. من حیث المجموع خوشبختانه باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارک، مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است و ان شاءالله همچون فصل قبل حضور پرقدرتی داشته باشیم.


وی با اشاره به بدهی های باشگاه به بازیکنان گفت: از پرسپولیسی های عزیزی که طلبکار بودند و طلب خود را بخشیدند و یا با حداقل دریافتی توافق کردند، تشکر می کنم. البته هنوز تعداد دیگری طلبکار داریم که پرونده آنها در دست بررسی است و رایزنی می کنیم تا با آنها هم به توافق برسیم تا بدهی های باشگاه حالت شفاف داشته باشد.


گرشاسبی در خصوص پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های وزیر ورزش و جوانان در حل مشکلات مالیاتی باشگاه توضیح داد: باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه طی ده پانزده سال گذشته نسبت به اظهارنامه مالیاتی پاسخگو نبودند، بدهی ها انباشت شده است؛ بطوریکه موجب پدید آمدن بدهی های کلان مالیاتی شده تا حدی که کمر باشگاه را خم کرده است. آنچه مسلم است با توجه به این مهم که باشگاه پرسپولیس درآمدی نداشته، بدهی هم به آن تعلق نمی گرفته است؛ اما به دلیل پاسخگو نبودن باشگاه، جریمه به آن تعلق گرفته است که این مهم با پیگیری دکتر سلطانی فر حل شد؛ بطوریکه فعلا به ما نامه ای ارسال کرده اند که هنوز بدهی ها بررسی نشده است و همین پیگیری وزیر ورزش و جوانان مشکل مالیاتی را مرتفع کرد.


وی در پایان گفت: خدا را شکر مشکل بزرگ مالیاتی باشگاه پرسپولیس با حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان در حال حل شدن است.

دیدگاه‌ها