کد خبر : 1474961 | 28 آبان 1396 ساعت 15:32 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای پیروزی به زمین می‌رویم

عنایتی: استقلال با شفر خیلی بهتر شده است

مربی سیاه جامگان می گوید این تیم برای پیروزی برابر استقلال به حمایت هوادارانش نیاز دارد.

عنایتی: استقلال با شفر خیلی بهتر شده است

رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: بازی بزرگی است و می دانیم  با یکی از پرافتخارترین تیم های ایران بازی داریم. شرایط ما در جدول مناسب نیست ولی باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و هر طور که شده امتیازهای این بازی را بگیریم.


او در مورد این که چرا بازی تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا برگزار نمی شود هم گفت: مطمئنا این موضوع برای خود ما هم جای سوال دارد. هواداران مشهدی دوست دارند بازی های تیم شان را در این استادیوم‌ تماشا کنند.  مطمئنا هواداران مشهدی آنقدر با فهم هستند که خودشان متوجه شوند که رفتاری نکنند که برای استان ما گران تمام شود.


مربی سیاه جامگان در مورد حسش از اولین رویایی با استقلال در دوران مربیگری اش می گوید: دنیای حرفه ای است. ما در فوتبال دو زندگی داریم، یکی زندگی حرفه ای که با وجدان کاری همراه است و یکی علاقه  شخصی که برای خود فرد است و البته هیچ آسیبی به فعالیت حرفه ای نمی زند. وجدان می گوید باید تمام توانت را به کاری بگیری  نان حلال سر سفره ات ببری  ولی بعضی از مواقع علی رغم میل باطنی ات مقابل تیمی قرار می گیری که دوستش داری. الان هم من تمام توانم را به کار می گیرم که تیم شهرم برابر استقلال موفق باشد.


عنایتی  در مورد شناخت کادرفنی سیاه جامگان از تفکرات وینفرد شفر می گوید: از تفکرات شفر شناخت زیادی نداریم  چون با سبک او آشنا نیستیم. البته بازی های استقلال را آنالیز کرده ایم و شرایط این تیم را می دانیم.استقلال با شفر  خیلی بهتر و منظم تر از قبل شده است.


مربی سیاه جامگان در مورد شانس پیروزی تیمش برابر سیاه جامگان هم می گوید: مطمئنا برای برد وارد زمین می شویم. پیش بینی های لازم را کرده ایم تا بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم همین اتفاق هم برای ما رخ بدهد.

دیدگاه‌ها