کد خبر : 1474962 | 28 آبان 1396 ساعت 15:29 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمودزاده خبر داد:

تراکتورسازی تا فردا وقت دارد مجوز شریفی را بگیرد

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که تراکتورسازی تا 2 ساعت پیش از دیدار برابر سپاهان می تواند مجوز شریفی را بگیرد.

تراکتورسازی تا فردا وقت دارد مجوز شریفی را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده تیم سپاهان در شرایطی میزبان تراکتورسازی خواهد بود که یحیی گل محمدی نمی تواند از بهترین مهاجم تیمش طی هفته های اخیر استفاده کند.


دوره ضرورت مهدی شریفی در تاریخ 21 آبان ماه 1396 خاتمه یافته و باشگاه سپاهان خواستار بازگشت او به تیم شده است. از همین رو تراکتورسازی نمی تواند از مهاجم خود مگر در صورت داشتن اجازه باشگاه سپاهان استفاده کند و با توجه به نامه ای که به تبریز ارسال شده بعید به نظر می رسد شریفی بتواند مقابل سپاهان به میدان برود.


فریبرز محمودزاده که پیش تر حضور مهدی شریفی را منوط به دریافت تفاهم نامه سه جانبه از دو باشگاه و همینطور مهدی شریفی دانسته بود، در این خصوص به "ورزش سه" می گوید: « هنوز هیچ توافق نامه ای به سازمان لیگ فوتبال نرسیده است و با این وجود شریفی قطعا نمی تواند در دیدار فردا برابر سپاهان بازی کند؛ اگرچه باشگاه تراکتورسازی تا 2 ساعت پیش از شروع بازی می تواند مجوز حضور این بازیکن را در صورت تایید سپاهان و شریفی از سازمان لیگ بگیرد.»

دیدگاه‌ها